• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Minkä ikäinen on vanhin hamsterisi ja mitä lajia ?

Aloittaja Zadam, 22.09.07 - klo:16:17

« edellinen - seuraava »

tintsku

#120
n. 1,4kk :lov

_karvaturri_

#121
Mun eka ja vanhin hamsu (talvikko) kuoli viime viikolla 1v. ja 8kk. ikäsenä :cry: Se oli varmaan rakkain mitä tulee olemaan  :sydan

talvikot on ihania <33
http://www.katsunhamsu.suntuubi.com

Immu

#122
Vanhin ja rakkain oli talvikkopoika Pirre joka eli 2,1 vuotiaaksi. Immu täyttää kohta puoli vuotta.
[size=85]? Susa-Erma´s Launo \'\'Eeli\'\' 7/10
? Gothic Girl \'\'Hertta\'\' 8/10[/size]

Sattuma

#123
Huhhuijakkaa, päivitystä:
Kilu talvikko, 2v 10kk 4pv :huh  :sydan
Meillä seikkailee]
Loru-Iida, eli Loru(lk, soopeli vn)
Iiro-Poika, eli Iiro(vkh tv, safiiri)
Jappi, Zunami ja Kyösti(akaattikotilot)

Nilla

#124
Syyrialainen
Omppu: 2v, 1kk ja n. 3 viikkoa.

Talvikoista
Nappi: 1v ja 4kk
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Minski

#125
Syyriksistä:

Satumetsän Pamela & Susa-Erma's Eevert: kumpikin 1 v 10,5 kk

Roboista:

Rossano ja Romildo: kumpikin 2 v 3 kk


Kattelin just vanhoja sähköpostejani ja huomasin, että Romildokin on syntynyt huhtikuussa eikä toukokuussa, kuten olen virheellisesti joka paikkaan laittanut. Romildo on kyl ihan kuin pieni ja nuori robopoika, ei siitä uskois yhtään millään, että on jo monta kk päälle kaksi :shock: Rossanosta iän huomaa, mutta kyl mä luulen, että nää robot meinaa elää ikuisesti xD  :huh
Hamsteriton tätä nykyä

Agnés

#126
Mansikka täyttää pian jo 14 kk :)
Mansikka-talvikko<3 1.5.2007 - 28.6.09 / Ikävöin ihan hirveästi <3
Leija-talvikko<3 14.1.2008
Aslak-kääpiöluppapupu<3 23.10.2008
Sorbus-roborovski<3 5.6.2009
Valdemar-roborovski<3 5.6.2009

Mami rakastaa <3

X-File's/JonnaMilaya

#127
Lainaus käyttäjältä: "Höyhen"
Lainaus käyttäjältä: "roosap"tässä ketjussa joku sanoo että hänen hamsterinsa on yli neljä vuotias. sinänsä sen voisi uskoa, mutta jos se on hankittu vuonna 2003, miten sen nimi voisi olla hamtaro? sehän alkoi tulla suomen tv:stä vasta vuonna 2004 :D ? kysynpähän vaan? tai sitten muistan itse väärin, mikä on kyllä sinänsä mahdollista  :s :D

Miksi ihmeessä se, milloin Hamtaro suomen tv:ssä on alkanut, vaikuttaisi sen hamsterin nimeen? :pihalla: Kyllähän ko. ohjelmasta on voinut silti kuulla aiemmin jo, tai sitten on voinut keksiä sen itse.

Asiahan ei tietty kuulu mulle, mutta kyllä hamtaroa on ensin näytetty Suomessa maksukanavilla. Ja mistä tietää mitä kieliä tuon lapsen perheessä puhutaan,josko ne katsoo muiden maiden ohjelmia. Suomi kun tunnetusti laahaa aina perässä.

Mutta itse aiheeseen. Se mun mainitsema roboherra Arvoitus on vieläkin elossa.
~Solnechnyi Trusha~

KaisaM.

#128
Syrkki Noctis Pompeius "Pomppis" on jo 2v 7½kk  :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Lilli

#129
Lilli on nyt 2v ja 2kk, Minni taas vasta n. 4kk :)
[size=85]Romeo[/size] ?
[size=85]Syyrialainen[/size]
[size=85]Hopeanharmaa vn[/size]
[size=85]23.5.2010[/size]
[size=85]Tico[/size] ?
[size=85]Venäjänkääpiöhamsteri talvikko[/size]
[size=85]Helmiäisnormaali[/size]
[size=85]6.11.2008[/size]

Peikko

#130
Delfoin Ukkopekka (Murmeli) on tällä hetkellä vanhin, 1v7kk.  xD
Hamsterit <3

soundlovers

#131
Soundlover's hamsulan vanhin asukki on tällä hetkellä oma kasvatti pk keltainen musta uros Soundlover's Wagner  2v 2kk 16 pvää.  :lov

Juulia

#132
^ Nuorihan Wagner vasta on! :lov

Noctis Artemis "Venla" on 1v. 2kk 16pv.
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Oranssi

#133
Meidän vanhin on Viirun kasvatti Clockwork Orange, pk creme uros, ikä 2 v 7 kk ja muutama päivä päälle. Toiseksi vanhin on Wagnerin veli Soundlover's Woodstock, lk keltainen, ikä tuossa yllä. Kolmanneksi vanhin on Oranssin Compañero, lk cinnamon vn uros, 2 v 1.5 kk. Kaikki pirteitä ja hyvät ruokahalut :)

Pisimmän iän salaisuus on meillä ollut uros-sukupuoli ja äärimmäisen tasainen luonne, tällaisia ominaisuuksia edustaa myös Clockwork Orange. Naaraista vanhin on Soundlover's Xinderella, lk kyyhkynharmaa vn, E-poikueen emo, mutta vanhoihin poikiimme verrattuna hän on nuori vielä, täyttää pian 1 v 6 kk.

TiinaL

#134
Talvikkonaaras Bätmania on 2v 5kk, yhden poikueen emo.

Kuva otettu tänään:
Hypnôse