• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia ja keskustelua hamsujen asumuksista- 3

Aloittaja Hamsufani97, 06.12.09 - klo:16:36

« edellinen - seuraava »

pikkumaria

#765
Olisi tuossa vanha akvaario asumuksesi hamsterille, pesty on. Se kuitenkin haisee "akvaariolta" (varmaan levältä siis)... Lähteeköhän haju ajan kanssa vai pitäisikö sen lähteä jynssäämällä kokonaan?

Mäntysaippualla ja vedellä olen sitä pessyt. Ylhäällä siinä on lasin ja reunan välillä sellainen tyhjä tila, missä varmaankin levää on. Jynssännyt olen sen niin hyvin kun pystyn.  :c8

Mitä teen?

Muoks. Pesin nyt kloorilla sieltä ylhäältäkin ja mietin, voisiko siihen sen mustan päälle vetää silikonin kun selvästi sielä pitäisi olla silikoni sauma vaan kun ei ole?

MirkkuH

#766
Nuori herra Dobby asuntoesittelyssä...

esittelijä: "no tää olis tällänen teidän keskuudessa kovin suosittu asunto, tää on vielä oikeen retro ja tohon oranssiin olisi vielä tarkoitus laittaa jotkut retro kukkatarrat, et silleen tuota..."


Dobby: "jaahans"


Dobby: "nööh, emmä nyt oikein..."


Dobby: "mmmhhhh..."


Dobby: "...ja mikäs ihme viritys tämä on olevinaan..."


Dobby: "no ehkä mä sitten otan tän, kun ei ole muutakaan tarjolla ja tään on niin halpa...emmä kyllä ihan tällästä ajatellu..."

Anonymous

#767
Voi että kyllä osu oikea hamsu Mirkulle. Ihania kuvia ja se että Mirkku ottaa kaikki heti omakseen ja sama hamsulla. Mirkku on sellanen hamsu"mamma" :sydan

Vevve

#768
^^ Ihanat kuvatekstit  :D  :sydan

MirkkuH

#769
On toi häkki kyllä kiva ja se on suurempi kuin kuvittelin, ei sitä tajunnut, vaikka oli mitat...häkki on musta syrkille kyllä paras vaihtoehto, pystyy sen kanssa paremmin seurustelemaan; nytkin Doppy on vielä hereillä ja tulee siihen ihan viereen ihmettelemään :sydan

...taikahamsu: en mä ole mikään mamma, mä oon lady :ylpee:  :msilly:

Nape

#770
Hieno koti Dobbyllä! Mistä tuollaisia köysivempaimia saa? Mä yritin nyt messuiltakin katsoa jotain köysijuttua mut ei löytyny.
Mä oon Mirkun kans samaa mieltä, että häkki on syrkille niin kiva ja muutenki sen saa jotenki hyvin sisustettua.
Täytyis taas alkaa metsästään tuolle Lillanille häkkiä. Voi ku löytyis sit sellainen hyvä käytetty halvalla:D toistaseks riittää kyl tuo 85cm duna. Sitä on vaan hankala sisustaa.

metsku

#771
Köysiä saa eläinkaupasta lintupuolelta mutta oman kokemukseni mukaan hamsterit ei noita oikein käytä. Eikä rotat mutta hiiret kyllä  :)

MirkkuH

#772
^^zooplussasta tietty, eikä ollut kalliita 1,69€/kpl
Kyllä Dobby vähän jumppas noissa köysissä :P

http://www.zooplus.com/shop/rodents/accessories/mats

...toi vihree taso kyllä lähtee...tilasin jo aikaa sitten samaisesta kaupasta kulmamöksän, joka vaikuttu tooosi isolta, mut tonnehan se menee ja sitten voip laittaa lisää roikkuvia osia :)

Hessuinen

#773
^Ja myös ihan siitä suomen zooplus-versiostakin, ne tosin on piilotettu lintujen puolelle. :)

http://www.zooplus.fi/shop/linnut/hakki ... ret/143204

Varsinkin noi pidemmät on mun mielestä tosi kivoja, saa kätsysti häkissä (ja dunassakin) kivoja köysiratoja tehtyä ja hamsukin roikkuu niissä miten milloinkin. xD
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Marla

#774
Mä ostin noita köysiä Zooplussasta myös. Lähinnä kiinareita varten, ja neidit kyllä tykkäävät mielettömästi kiipeillä niissä - miniduna vain hieman rajoittaa kiinnitysmahdollisuuksia, mutta katossa kiinni.

Ihanan retro väri tuo oranssi. :P Onneksi mulla on vaan keltaista ja tuota vaaleaa melonia, kun oranssi nyt tästä värikirjosta vielä puuttuiskin... :c8

Yadell

#775
Tältä näyttää Alvarin asumus tällä hetkellä. :) Hennillä on aiemmin ollut tuo isompi terra, mutta vaihdoin sen nyt Alvarille. Siihen tehtiin lisäksi myös uusi kansi, koska Alvar satutti jalkansa entisen kannen verkkoon. :(

Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

Iinu

#776
^ Silja sul on kyllä niin ihanan isot ja hyvät terrat jotka on sisustettu tosi hyvin!

Ja ne mirkun kuvatekstit oli ihan mahtavia tuos pari sivua aiemmin  xD

? Aivan Rakas "Ava", vkh tv
? Ahkera Sydäntenmurskaaja "Suffeli", vkh tv
? koirat Sepi & Rodi
http://sipsuttajat.blogspot.com/

Yadell

#777
Lainaus käyttäjältä: "Iinu"^ Silja sul on kyllä niin ihanan isot ja hyvät terrat jotka on sisustettu tosi hyvin!

Ja ne mirkun kuvatekstit oli ihan mahtavia tuos pari sivua aiemmin  xD

no kiitos :)
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

tintsku

#778
Tein huuto.netistä tosi kivan löydön 20e:lla, iso ja hyväkuntoinen häkki ja toimituskulutkin on vain 10e, tosi halvalla sain sen, onneksi äiti suostu sen maksamaan:)
Tuossa vielä linkki siihen: http://www.huuto.net/kohteet/marsun-tai ... /149617759
Pitää nyt vain miettiä kenelle sen annan käyttöön.

Cindu

#779
Lainaus käyttäjältä: "tintsku"Tein huuto.netistä tosi kivan löydön 20e:lla, iso ja hyväkuntoinen häkki ja toimituskulutkin on vain 10e, tosi halvalla sain sen, onneksi äiti suostu sen maksamaan:)
Tuossa vielä linkki siihen: http://www.huuto.net/kohteet/marsun-tai ... /149617759
Pitää nyt vain miettiä kenelle sen annan käyttöön.

Tosi kivannäköinen häkki ja halvalla tosiaan sait  :yes:
[size=85]Cookie Dough \'\'Pipari\'\', naaras syyrialainen hamsteri, pks keltainen musta s. 09.09.10 ?
R.I.P Söpö uros roborovski normaali, s. 2008-10.08.10 ?[/size]