• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Virikkeet

Aloittaja Maikkis, 17.07.07 - klo:19:11

« edellinen - seuraava »

Nape

#675
^Niinpä Minski, se kerääminen on aina se oma lukunsa, mut joka ilta mä aina järjestelen jonkunnäkösen radan ja siistin sen pois sitten. Nyt oon vähän laiskistunu, eli osan kamoista tungen kaappiin ja osan jätän siististi seinän viereen, ja nyt nuo kivet saa kyllä olla tossa, kun eilen väkersin ne niin hyvin paikoilleen. Haluan noille oman huoneen, missä lattialla ois kiinteä aidattu alue :)

Cindu

#676
Kun mulla on semmonen heinäpesä joka oli mun entisellä hamsterilla niin voiko sen antaa seuraavalle hamsulle, lähteekö hajut pois. esim pakastamalla? :DDD
[size=85]Cookie Dough \'\'Pipari\'\', naaras syyrialainen hamsteri, pks keltainen musta s. 09.09.10 ?
R.I.P Söpö uros roborovski normaali, s. 2008-10.08.10 ?[/size]

aapi99

#677
mun talvikolle on pyhitetty huoneesta 1nurkka jonne isäni teli sellaisen kaukalon sitten on sanomalehteä ja 2ocm purua kovasti tykkään pikku Zorro siellä kaivella  :D
ps.sori kamera ei toimi joten ei ole kuvaa ainakaan vielä :<

Cindu

#678
Täältä saa kyllä uskomattomia vinkkejä, mulla kauhee hamsukuume taas vaihteeksi, haha  xD Et virikkeitä pitäis alkaa väsään ja kaikkea mukavaa : D
[size=85]Cookie Dough \'\'Pipari\'\', naaras syyrialainen hamsteri, pks keltainen musta s. 09.09.10 ?
R.I.P Söpö uros roborovski normaali, s. 2008-10.08.10 ?[/size]

Isa

#679
Oon täs suunnitellu tekeväni koppeja yms kookkospähkinan kuorista,tulevalle hamsulleni, niin pitääkö kookkoksen kuoressa olevat hahtuvat repiä pois ettei tukehtuisi, vai voiko jättää?
[size=85]Taavi pk creme+kaksi marsua ja sammakko[/size]

Nape

#680
Keksinpä pringlespurkeille lisää käyttöä. Reiät sivuihin ja narulla tai rautalangalla häkin sivuun pinnoihin kiinni, muutamat purkit perättäin niin tulee kiva kulkuväylä hamsulle :)  Ei nyt mikään maailman kaunein, mutta voihan ne purkit päällystää halutessaan vaikka jollain värillisellä tms. paperilla.
Jostain syystä meille on kertyny reippaasti noita pringlespurkkeja :oops:  8-)

Minski

#681
^ Mulla on kans tollanen suunnitelmissa tehdä ja joskus meillä olikin putkia tollain kiinni hamsuilla. Joo ja mulla on melki 20 tyhjää Pringlespurkkia ( :oops:) tuolla hamsutarvikekaapissa odottamassa päivää, jolloin olen ahkeralla tuulella :) Tosin 20 ei oo hamsua kohden vielä montaakaan putkee, joten pitänee vielä jatkaa Pringles-addiktiota - ihan siis vaan hamsujen takia, enhän mä muuten :D Mulla on myös 2 pussia koirankeksejä siellä odottamassa samanlaista ahkeraa päivää; aattelin jokaiselle hamsulle laittaa koirankeksejä rautalangalla roikkumaan häkkien katoista :)
Hamsteriton tätä nykyä

Nape

#682
^Mä vielä joku aika sitten heitin Pringlespurkit roskiin, mut nyt on tullu säästettyä.. Kauhee pino niitä kertyny suht lyhyessä ajassa :D  Mitä ko laittavat tarjoukseen niitä, että Siwastaki sai 2 prk 2 e:lla :oops:

Hei kiitti Minski tosta koirankeksi-ideasta! Mun täytyy vaan hommata vähän rautalankaa, nyt kiinnitin nuo purkit joustokantilla (pysyy sen minkä aikaa pysyy).

Joku

#683
Hei minulla olisi suunnitelmissa tehdä vessapaperirullan hylsyistä maan alainen tunneli,leikkaisin siivun pois ja laittaisin leikatun siivun lasia vasten jotta näkisin kuinka hamsteri mennä viilettää siellä.Siinä olisi loivasti nousevat hylsyt jotka vievät maan pinnalle :)
Toimisiko?
Niin ja uskaltaako tuollaista lyhyttä tunnelia rakentaa poikaselle?
Ja kuinka vanhana talvikolle saa antaa juoksupyörän?
-Vkh talvikko Pekka-Top  ?, tutummin Toope 3.8.2010-21.6-2012
-Syyrialainen Jemma Peteriina ? s9-10.2011
-Maatiaiskissat Eero ?, Vilkas ? ja Noora?  26.7.2011
-Risteytyskani Juuso ? s. joskus talvella vuonna 2003

Iinu

#684
Lainaus käyttäjältä: "Cindu"Kun mulla on semmonen heinäpesä joka oli mun entisellä hamsterilla niin voiko sen antaa seuraavalle hamsulle, lähteekö hajut pois. esim pakastamalla? :DDD

Mietin kanssa samaa? Ja entä kaikki puumökit myös?

Täältä saa hyviä vinkkejä, olen jo monta linkittäny suosikkeihin  :P

? Aivan Rakas "Ava", vkh tv
? Ahkera Sydäntenmurskaaja "Suffeli", vkh tv
? koirat Sepi & Rodi
http://sipsuttajat.blogspot.com/

-Alpseta-

#685
Onko ihan turvallinen toi karvapesä mikälie xD Aattelin semmosen hankkii

http://www.unelmalemmikit.net/kauppa/pr ... .php?c=139

Minski

#686
^ Kyllä uskosin, että on ihan turvallinen, mutta helposti silputtava myöskin; yksi kasvattini omistaja laitteli kerran mulle kuvia, kun kasvattini oli silpunnut tuollaisen hienon karvapesän pesäaineksikseen :)


Cindu ja Iinu: KYllä mä ainakin kierrätän edesmenneiden hamsujen tavarat seuraaville, mä en tykkää että heitetään roskiin, jos jotain voi vielä käyttää :)
Hamsteriton tätä nykyä

MirkkuH

#687
^^^ja nehän voi pestä; mä pesen heinäpesätkin: ruikkaan vähän tolua ja huuhtelen ja kuivatan hyvin, luulen, että tekee heinäpesälle hyvää jos on jo ritikuiva. Puiset myös pesen ihan reilusti pesuaineella ja harjalla.

Cindu

#688
^
Voiko fairyllä pestä mm. dunan pohjan tai ruokakupit?
[size=85]Cookie Dough \'\'Pipari\'\', naaras syyrialainen hamsteri, pks keltainen musta s. 09.09.10 ?
R.I.P Söpö uros roborovski normaali, s. 2008-10.08.10 ?[/size]

Yadell

#689
Tein Alvarille tällaisen virikkeen vessapaperirullista. :)

Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.