Hamsterinäyttely, Tampere 18.2.2012

Aloittaja Hilmeliini, 05.01.12 - klo:16:53

Sirpa

Lainaus käyttäjältä: "jonna"Talvikoita ei mutta cämpsyjä sitäkin enemmän  :D

No just näin. Mitenköhän monta kuljetusboksia uskaltaa ottaa mukaan tuonne, kun Arjalta on kuulemma tulossa helmiäistalvikoita ja sitten noita campbelleja ja meillä olisi teoriassa peräti kolme tyhjää dunaa...  :roll: Saattaa olla parempi miehen tulla mukaan vahtimaan mua, ettei käy ihan köpelösti.

HamsterSailor

Lainaus käyttäjältä: "jonna"Talvikoita ei mutta cämpsyjä sitäkin enemmän  :D  Tarkoitus on nappaa mukaan kaikki "kodittomat" muksut joista vaan raaskin luopua  :lov

Minkä värisiä? Ei kai vaan mitään ihanaa mustaa tai mustaa täplikästä?

jonna

Saattaa siellä olla mustaakin  :D kahtotaan ny mitä raaskin maailmalle laittaa  :oops:
Monia pitäisi kyllä...muuten jää tiun verran hampstereita kotinurkkiin  :D

lentsu

Campbellien ja roborovskien ulkomuototuomarina toimii Petri Pyysilta. Tähän on kuitenkin vielä määrärajoitus, eli jos tulee kovasti paljon ilmoittautumisia näille lajeille, voi toisen lajin tuomari vielä vaihtua, koska Petellä on tuona päivänä rajatusti aikaa arvostella.

Toimin itse Peten sihteerinä, jotta päästään mahdollisimman nopeasti. Jos tarvii, vedetään kello pöydällä luokat läpi, kokemusta on!  XD

*) eli en mä Peten puolesta nyt mahdottomia lupaa, mutta tarkoitan, että kun olen itse useastikin arvostellut kello pöydällä hirveen määrän hamstereita yrittäen selvitä mahdollisimman nopeasti, niin uskoisin että vedän sihteerinäkin siinä vieressä suht nopsaan.  :roll:

Minnaw

^Mä voin toimia teille vaikka assarina. En kuitenkaan tän mahani kanssa jaksa kokopäivää istuakaan niin assarointi vois olla hyvä homma meikäläiselle.  :)  Ja jos eläimiä ei oo ihan kauheesti, ni aina parempi!
Oxalis - talvikkokasvatus

lentsu

Kiitos Minnaw! Tarjous otettu vastaan!  :)

PiiaL

Minä voisin olla vaikka Marjutin assari, jotain pientä puuhaa pitää olla. :)

Sirpa

Jos Lentsu sihteeröi Petrin luokat, niin heltiäisikö minulle sitten kääpiöiden lemmikkiluokan sihteerinpesti?

Sintturainen

Oliko tähän näyttelyyn siis tulossa se sähköinen ilmoittautumiskaavake?

Ely

Nyt voi ilmoittautua sähköisesti. :)
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

jensku

Nyt on ilmot lähetetty.  :D 3 molempiin luokkiin ja 1 lemmikkiin.  :) Tulee kyllä jännä viikonloppu, kun yövymme La-Su hotellissa.  :D Pitäs vielä muutama matkaboxi hankiii jolla noi pärjää yön yli hotellissa. :D

Täällä jo odotllaan näytsiä innolla.  :yes:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Sintturainen

Hotelli varattu  :D  Tässähän alkaa oleen jo pikkuhiljaa näyttelykuumetta.
Näin muuten viime yönä unta että mentiin ennen tätä näyttelyä wiidiille yöksi. Teillä oli Maukun kanssa pieni vauva. Ja teijän kylpyhuone ja sauna olivat yhtä isot kuin uimahallissa, järvinäköalalla  XD

Ritamiini

Mekin ollaan todennäköisesti tulossa! :')
sanon halataan ku tavataan.

Humselo

Meillä tämä näyttely vielä mietinnässä... vähän houkuttelis kyllä yhdistää näyttely ja kylpyläviikonloppu.

Mut mä olen miettinyt, miten te hoidatte hamsujen asumisen jos olette jossain yötä? Pidättekö boxeissa vai otatteko isommat asumukset mukaan? Ja jos boxeissa, niin miten niissä hoituu juomis puoli?

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

Vevve

^ Yhden tai kaksi yötä hamsut pärjää boxeissaan. Esimerkiksi elokuun Jyväskylän näyttelyssä vietimme leirintäalueella näyttelyä edeltävän ja sen jälkeisen yön. Hamsut olivat kuljetusboxeissaan, Mirkulla oli niille vesipullot mutta itse turvauduin vain nestepitoisiin, vedessä uitettuihin kasviksiin (parsakaali ja porkkana), hyvin pärjäsivät  :)

Mä ilmoitin neljä roboa, mutta jätän itse tulematta paikan päälle.