• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

1.-2.11.2008 Grand Gala-08 & Hamsterinäyttely (Vantaa)

Aloittaja viiru, 03.10.08 - klo:14:01

« edellinen - seuraava »

Jane_O

#15
Hei olisko tamperelaisilla innostusta kimppakyytiin taasen? Kun se Vantaan Hiekkaharjun reissu meni niin mukavasti silloin :). Pitäis siis vaan auto jostain hankkia, mistäs se minibussi viimeks oli? Jos jonkun näköstä kyytiä järkkääntyisi niin ehdottomasti mukana, muuten pitää harkita, kun nyt ei enää pääse opiskelijalipulla junassa  :roll:.
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Minski

#16
^ Kimppakyyti olis kyllä kiva :yes: Pitäs vaan olla joku joka sitä alkais järkkään... Taisi Virpin järkkäämä olla se viime kertainen auto ?

No jos ei kimppakyytiä järkkäänny niin Blizzardin kanssa mietittiin lähteä tännekin näyttelyyn autolla, Espooseen päästiin hyvin navigaattorin avulla, joten ei kai Vantaa sen vaikeampi ole :)
Hamsteriton tätä nykyä

Marla

#17
Tuo kimppakyyti kyllä kiinnostaisi, koska muuten on tulemiseni hieman niin ja näin, kun noiden matkojen kanssa on niin tuskaista säheltää...
Olisiko se lauantaina vai sunnuntaina? :huh .

Minski

#18
3:n hamsun ilmot lähti just. Ei löydy taaskaan enempää lähtijöitä tästä vanhuskatraasta, kun tuo uusi sukupolvikin antaa odottaa tuota syntymistään. Hoksasin, ettei mulla olekaan vielä koskaan ollut lauantain tuomarilla hamsuja arvosteltavana, kaikki muut syyristuomarit onkin jo tullut kokeiltua :D


Edit. Multa kun tosiaan iteltä vain 3 hamsua lähtee tuonne niin tuli mieleen, että jos joku Treläinen ei ite pääse paikalle niin voin jokusen hamsun ottaa huollettavakseni lauantain näyttelyyn, mikäli joku luottaa hamsunsa mun mukaan :D Niin ja mikäli ei siis tule mitään mutkia matkaan kyydin tai muun suhteen. Mutta hamsut tietty tuotava johonkin tänne lähelle, en lähde itse niitä haeskelemaan :)
Hamsteriton tätä nykyä

saija

#19
Siis mä oon tietty tulossa kun arvostelenkin molempina päivinä. Ilmoitin lisäksi ihan kauheen kasan eläimiä. Ei kyl hajuukaan et miten saisin ne raahattua paikan päälle.. :mrgreen:

Niina-03

#20
Tulossa olen myös Tampereelta.
Valitettavasti tuo kimppakyyti ei onnistu ainakaan isolla autolla, mutta koitetaan sulloutua pikkuautoihin.
Ikävää, että mulla on jänö pöksyissä tuon ajamisen kanssa (senkoommin kun oli karvanverran katastrofista ohitus), muutenhan meidän autolla vois aina suhata noihin näyttelyihin eikä tarvis etsiä kuskia.
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Heli

#21
Hmmms joo, tääkin nyt rätkähti ihan yhtäkkiä ajankohtaiseksi asiaksi. Mulla ei oikein ole mitään erikoisempia näyttelyeläimiä. Pitää nyt varmaan joku vielä tuolta tonkia ilmoitettavaksi, kun tuntuis liian oudolle lähteä ilman yhden yhtäkään eläintä.  :D
Meinasin kuitenkin lähteä tekemään harkkaria ja tapaamaan Helsingin ystäviä.  :)
Destiny's hamsterit 2001-2009

viiru

#22
Minultakin voisi lähteä muutama elukki mukaan näyttelyyn. Pitääkin oikein miettiä tosissaan mitä ilmoittelee.

Tänään olisi sitten viimeinen ilmoittautumispäivä, olkaahan ahkeria ja reippaita ja laittakaa ilmonne tulemaan, siis ne ketkä tästä ovat vielä laistaneet!
Cheersbigears-talvikkokasvatus

soundlovers

#23
Täältä lähti ilmot juuri sähköpostilla :) Itseltäni ei tule kun ihan muutama hamsteri mukaan lauantaille (toki olen myös sunnuntaina paikalla). Mitään kummempaa menestystä tuskin on tälläkään kertaa meille luvassa, mutta hamstrauskisaan ajattelin taas osallistua kaksi peräkkäistä voittoa napsineen Besame Mucho*:n kanssa. :haha Näyttelyssä nähdään!

wiidii

#24
Kappas, pitäisiköhän itsekin ilmoittaa joku hamsteri ulkomuotoluokkaan vaikka ihan muodon vuoksi.  :)  Pitääkin katsella nuo kaikki tänään läpi, suurin osa niin vanhuksia etten taida viitsiä näin pitkälle matkalle ottaa mukaan.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Tansku

#25
Tulossa olen lauantaiksi :sydan

Löysin jopa kolme "ruppanaa", jotka ilmosin sinne juuri tänään :D

GaneshaX

#26
Ilmo lähti jo lauantaina. Hirvee ressi taas vaan, et menikö se oikein. Jos tässä välissä ilmo palautettaisiin, niin mitätöidäänkö ilmo kokonaan? :pihalla:
Siis pitäisi olla ihan oikein, murehdin varmaan taas turhia...
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Aya

#27
Ilmoitimpa minäkin muutaman hamsun, kun Marjut on ne avuliaasti luvannut kiikuttaa paikan päälle! kiitos siitä vielä kerran. Missään parhaimmassa kunnossa nuo ei kyllä ole, mutta eipä sen väliä kun kerrankin kyyti järjestyy :D

Marla

#28
Ilmoitin sitten juuri äsken yhden hamsukan tuonne lauantaipäivälle ulkkikseen ja lemmikkeihin.
Pieni Frankki-boy on päivän liian nuori, niin hän jää kotia... Ja nuo muut eivät ole siinä kunnossa, jotta mitään suurempia toiveita olisi...

Kyytipuoli on täysin vielä avoinna; yritin kysellä isältä, saisiko hän kenties minibussia lainaksi, mutta eipä saanut :kieli . Todennäköisesti täytyy joko yrittää anella jonkun kyytiin, tai sitten yrittää edes hamsu saada matkaan... Saa nyt nähdä lähipäivinä.

soundlovers

#29
Mä voisin olla sitten vaikka Tuijan sihteerinä, jos Tuijalla tai kellään muulla ei ole mitään sitä vastaan.  :)