Grand Gala Hyvinkää 26.11.2011

Aloittaja Hamsutin86, 02.07.11 - klo:12:17

wiidii

Voi osallistua myös nimettömät.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Valeriana

Lainaus käyttäjältä: "Vevve"Jatketaan vessapaperirullakeskustelua täällä: viewtopic.php?f=4&t=10090.

Lainaus käyttäjältä: "AnsaLucia"Ainoa mikä vähän harmitti oli se että kukaan (?) ei tiennyt kasvattajaluokan ilmoittamisesta yhtään mitään. Yritin useaan otteeseen kysellä mutta tuloksetta (toki sihteerinä ollessa asian tiedustelu ei voinut  olla kovin aktiivista). Olisi ollut kiva esittää pitkästä aikaa sellainenkin mutta ei se nyt jäänyt kuitenkaan hampaankoloon. Mutta pliis, selvittäkää niiden nilmoittautumissysteemi seuraavaan näyttelyyn, koska näitä ryhmäluokkia (sukupolvi, kasvis) kannattaisi kyllä kannustaa esittämään.

Minä olisin hoitanut asian... Erja sitä kysyikin aamulla, sanoin että katsotaan uusiksi arvosteluiden jälkeen mutta kukaan ei tullut enää siitä kysymään ja kiireissä se sitten minulta itseltäni unohtui.

Jatkossa pitänee hoitaa kasvattajaluokan ilmoittautuminen väliaikakisojen yhteyteen, jottei se unohdu. Pahoittelen että se jäi nyt järjestämättä  :S

Niin kyselin ja kiinnostusta olisi ollut esittää kasvattajaryhmä vielä palkintojenjaon jälkeenkin. Näytti vaan niin hiljaiselta, kaikki pakkailivat kassejaan ja häipyivät tummenevaan iltaan, joten oletin, ettei muita kiinnostuneita ollut edes alunperin, joten en sitten enää viitsinyt edes kysyä.

Harmi vaan, että kerrankin mulla olisi ollut mukana kolmen ryhmä samanvärisiä.

Eikö kasvattajaluokkaan voi olla ennakkoilmoittautumista jo viimeiseen ilmopäivään mennessä?

Janzu

^Joku voisi tähän samaan syssyyn kertoa, mikä tarkalleen ottaen on kasvattajaluokka?   :pihalla:

Ely

LainaaRYHMÄLUOKKA – KASVATTAJALUOKKA

Kasvattajaluokkaan osallistuu vähintään kolme (3) hamsteria saman kasvattajan kahdesta tai useammasta yhdistelmästä. Eläinten tulee edustaa vähintään samaa perusväriä. Kaikkien eläinten tulee osallistua kyseisen näyttelyn johonkin kilpailuluokkaan. Luokkaan osallistuminen ei edellytä kasvattajanimeä ja osallistuminen on maksutonta.

http://www.hamsteriyhdistys.fi/nayttely ... yyn/432-2/
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Herhiläinen

Tuleeko tulokset tonne piakkoin?  :)

Humselo

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko