• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hyvinkää 29.8.2010

Aloittaja Vevve, 12.06.10 - klo:18:38

« edellinen - seuraava »

Vevve

#315
Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Lemmikki tuomarikoulutusta ei nyt sitten pidetäkkään... höh  :kieli

 :kieli
No, kerkiänpäs sitten assaroimaan varmasti.

Ninde

#316
^Mun se koulutus piti vetää, mutta kun tuomaritilanne on mikä on, niin "pakko" arvostella. Että turha siellä nyt on olla naama väärinpäin, kun tälle tilanteelle ei mahda mitään!

Vevve

#317
^ Juu ei mitään, itse asiassa mun kannalta ihan hyvä vaan.  :)

Nilla

#318
Mun piti tulla, sit ei pitäny mut nyt mä tuun kuitenkin  xD  Ilman hamsuja tosin. Tuun myös lauantaina jjennan mukana auttamaan näyttelypaikalle, vaikka tuskin siellä niin kauheesti apulaisia enään tarttee  :)

Ja mä voin sit olla kans sen ajan jonkun assari jos joku haluu lähtee kiertelemään tai jotain. Mut joudun kai ilmeisesti maksaan tosta sisäänpääsymaksusta kun ei niitä hamsuja oo mukana  :|
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

wiidii

#319
Olisiko joku tähän näyttelyyn tulossa oleva helsinkiläinen valmis tekemään minulle palveluksen?  :)  Liittyy Hamsteripuoti-tarvikkeiden hakemiseen Helsingistä, yksärillä saa lisätietoja! Olisin tosi kiitollinen avusta.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Mustikkamaan

#320
Lainaus käyttäjältä: "Nilla"Ja mä voin sit olla kans sen ajan jonkun assari jos joku haluu lähtee kiertelemään tai jotain. Mut joudun kai ilmeisesti maksaan tosta sisäänpääsymaksusta kun ei niitä hamsuja oo mukana  :|

Kaiken logiikan mukaan joudut, koska et oo varannu mitään vakkarihommaa etkä ole näytteilleasettaja.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

KaisaM.

#321
Nyt on ilmot maksettu. Oon tossa kattonu noita hamsuja mitä ilmotin ja en ole kyllä kovin luottavaisin mielin.  xD  Jotenkin tuntuu että helteillä ei ruokakaan lapsille maistunut niin osa on kamalia luikkuja. Aattelin vielä noiden lisäksi ehkä jälki-ilmota yhden syrkin lemmikkiluokkaan, kun se on kuitenkin niin nätti ja paras.  :sydan

Jännittää, pitkästä aikaa näyttelyyn ja paljon ensikertalaisia hamsuja!  :)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

jonna

#322
^Ihan sama täällä  xD  meinas epätoivo iskeä kun kävin ötöjä läpi, fiilis oli lähinnä " voi ei "  :D Nuoriso rallaa pitkin poikin loossejaan ja tuntuu ettei ne malta syödä siinä välillä ja sen ovat näköisiäkin...
katsotaan montako kehtaa sitten sunnuntaiaamuna bokseihin pakata  xD

X-File's/JonnaMilaya

#323
Ja taas lisää informaatiota: jos olen oikein ymmärtänyt,kaikkien eläinten tulee olla paikalla kello 18.00 asti tai saa sakon
~Solnechnyi Trusha~

Nape

#324
^ei hyvää päivää :roll:
(siis lähinnä naurattaa tuo sakon uhka, ite kyllä voin ihan hyvin olla tuohon klo 18 asti)

Ninde

#325
Lainaus käyttäjältä: "X-File's/JonnaMilaya"Ja taas lisää informaatiota: jos olen oikein ymmärtänyt,kaikkien eläinten tulee olla paikalla kello 18.00 asti tai saa sakon
Ei voi pitää paikkaansa, ei tälläistä voida edellyttää. MISTÄ tämä tieto on peräisin?

Harmo

#326
Mä tosiaan toivon,että toi on vitsi...
Voisi luulla,että toi koskee niitä esiteltäviä eläinlajeja,mitä sinne nyt oli tulossa,preeriakoiria sun muita...

X-File's/JonnaMilaya

#327
kaniyhdistyksen vahvistuskirjeestä
~Solnechnyi Trusha~

AnsaLucia

#328
Eikös se sakotusoikeus ole vain virkavallalla eli tuskin siellä poliisivartiota on vahtimassa... :c8 Ja ihmisten pitäminen jossain vastoin tahtoaan... ei taida järjestäjällä riittää rahkeet siihenkään  xD  Toki tapahtuman yleisen luonteen huomoiden se varmasti on vankka toivomus, jonka kyllä ymmärrän.
Mulla on kahden tunnin kotimatka ja seitsemän koiraa (ja varmaan mattopyykki) siellä odottamassa kun mieskin on oman harrastuksensa parissa koko päivän, joten tätä ei pitele villit hevosetkaan sen jälkeen kun näytskä on saatu hoidettua.
(kaino toivomus: pidetäänhän vastaisuudessa ihan vain tavallisia näyttelyitä... nää messujen yhteydessä olevat ovat kaikin osin... ei niin kivoja..)
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Ninde

#329
Lainaus käyttäjältä: "X-File's/JonnaMilaya"kaniyhdistyksen vahvistuskirjeestä
Noh koska tiedottaminen on ollut tätä luokkaa järjestävältä taholta mitä on, niin SHY:n osalta toimitaan tasan sen mukaan mitä SHY:n vahvistuksessa lukee. Jos tapahtuman järjestäjä haluaa että siellä ollaan klo 18 saakka, tulee siitä tiedottaa osallistuvia yhdistyksiä aikaisemmin kuin tapahtumaa edeltävällä viikolla JA suoraan kaikille mukana oleville tahoille. Mikäli taas SKY:llä on asiassa omat käytäntönsä, se ei SHY:tä ja SHY:n näytteilleasettajia koske.  

Eli eiköhän SHY edelleenkin mene sillä tiedolla, että hamsterinsa näyttelyyn tuovat saavat poistua heti kun oma vuoro on ohitse/arvostelut loppuneet ja yhdistyksen edustus on loppuun asti. Itse aion tasan taatusti myös poistua heti kun palkinnot on saatu jaettua. ;)


Lainaus käyttäjältä: "AnsaLucia"Eikös se sakotusoikeus ole vain virkavallalla eli tuskin siellä poliisivartiota on vahtimassa... :c8 Ja ihmisten pitäminen jossain vastoin tahtoaan... ei taida järjestäjällä riittää rahkeet siihenkään  xD
Näinpä!