• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Pinan elonäyttelyn 25.8.2012 löpinät

Aloittaja Sintturainen, 17.07.12 - klo:00:15

« edellinen - seuraava »

Eve87

Ehkä voisin jopa olla tulossakin, jos sattuu oikein hyvä tuuri  :icon_cheesygrin:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Anzukka

Voisin olla muuten tulossa mutta hirveän vaikealta kuulostaa tuo ilmominen tuonne näyttelyyn ja kallistakin on :/ enköhän jaksa tuota turkua odottaa :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Saana

Lainaus käyttäjältä: Anzukka - 24.07.12 - klo:22:30
Voisin olla muuten tulossa mutta hirveän vaikealta kuulostaa tuo ilmominen tuonne näyttelyyn
Mikäs tuottaa vaikeuksia? Pistäpä vaikka mailia mulle saana.kankare(at)gmail.com tai Elylle ely(at)lavendershamstery.net niin autamma! :)

Anzukka

Ai hitsi sillonhan mulla onkin muuta menoa, eli en pääsisi siltikään :) Turussa sitten olen taas!
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Saana

Nyt on kutsu illanviettoon valmis. Sinne ovat tervetulleita kaikki hamsteriharrastajat tai muutoin hamsterien ystävät! :)

http://www.hamsteriyhdistys.fi/foorumi/index.php?topic=11084.0

Hilmeliini

Juu, täältäkin tulossa hamsukatraan kanssa.  :icon_smile:
Kolme pupua ja kaksi hamsteria, kasvatus loppunut 2013.
Lk creme ps n. Musti Somali Neekeriina
Lk norre laikukas n. Sirpa Unelma Kaarina

Mia82

Laitanpas tähän ketjuun tämän. Eli onko tänne ketään menossa Lahden seudulta? Itse en pääse, mutta tarvisin apua kuljetukselle parille robolle, jotka matkaavat Oulusta asti näyttelypaikalle. Jos siis suuntaat tuonne Lahden läheltä, niin ota yhteyttä yv:nä pikaisesti jos pystyt auttamaan kyydityksessä Lempäälästä Lahteen. :)
Pienimuotoisesti kasvatuksessa talvikot ja marsut

Sintturainen

 Tietääkö kukaan onko ulkkistuomareita vielä tiedossa?

Ely

Multa jääkin tää väliin, mutta suuntaan Haapajärvelle ens kuussa sen sijaan :yes:
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Ninde

Lainaus käyttäjältä: Sintturainen - 07.08.12 - klo:11:08
Tietääkö kukaan onko ulkkistuomareita vielä tiedossa?
ulkomuotohamsterit: Sebastian Mårtensson & Lotta Ling (SWE)

mirauh

Mä villiinnyin ja päätin ilmottautua vaikka oonkin nyt ollu aika hiljakseen hamsterien kanssa tovin. Pitääpä kattoo jos pääsis toisen harjotusarvostelun taas suorittamaan tässä näyttelyssä, osaisko Saana sanoo jotain tähän asiaan?
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Vevve

Ilmoitin seitsemän hamsua, vaikkei pitänyt tulla ollenkaan  :nuija: Kuusi roboa ja yksi pämppelli.

Humselo

Mitenköhän mä ilmotan sellaisen hamsun tänne, jonka virallinen nimi ei ole vielä mun tiedossa, vaikka sellainen kuitenkin on olemassa?  :icon_rolleyes:

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

Kirppu

Voi harmi, tonne olisin tullut parin hamsun ja muutaman hiirulaisen voimin, mutta olen koulussa tuolloin. :( Höh...
Harmittaa, kun olisi kyytikin ollut. >.<

sarsu

Mä ilmotin vaan kolme naarasta ulkomuotoluokkiin, on sen verran suolaiset hinnat.  :icon_eek:

Haapajärvelle sitten isommalla joukolla!
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s