• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Pinan elonäyttelyn 25.8.2012 löpinät

Aloittaja Sintturainen, 17.07.12 - klo:00:15

« edellinen - seuraava »

Sintturainen

Tämmöistä ei vielä ollut  :icon_e_biggrin:
Ketäs on tulossa? Mä ainakin, johan tässä olikin pari kuukauden näyttelytauko, kevään pennut pääsee eka kertaa esille  :peukku:


Saana editoi: Käy myös kurkkaamassa illanviettoaihe http://www.hamsteriyhdistys.fi/foorumi/index.php?topic=11084.0 :)

Ana

Luultavasti olen tulossa vielä ei ihan sata varma, mutta eiköhän tota tuu lähettyä :) Ismo pääsis näyttäytymään ulkomuodossa tietäs mitä siitä tykätään. Toinen cämpsy myös ulkomuotoon. Sitte lemmikki puolelle joutas kaikki kolme kääpiötä, ja varmana yks tai kaks rottaaki lähis mukaan.

spellcaster

Kaippa tänne pitää tulla kun on vielä jotain näytettävääkin... :teipit:

wiidii

Mää tuun nyt varmasti kun mailiin oli pamahtanut tuomarointikyselykin, saapa hyvän syyn tuoda omia rotan näköisiä otuksiaan esille. Okein, nuorimmainen on jopa ihan nätti että ehkä jotain voisi sitten odottaakin..  :tongu:
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Henni

Ehdottomasti tulossa, kun on äidinkin mielestä kohtuullisen matkan päässä :icon_smile:
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Vevve

Mulle tuli yhtäkkiä hillitön halu osallistua  :nuija: Skippasin edellisen näyttelyn eikä ole muutenkaan tänä vuonna näyttelyt huvittaneet, mutta Tampereelle ois kuitenkin menoa ja mulla ois tajuton remmi nuoria roboja kokeilemaan onneaan ulkomuodossa! Cremejä en ookkaan ennen näyttelyyn tuonut, nyt vois valloittaa ei-standardiluokat niillä ja testata vaikka huskyillä ja laikuilla koestanduja.  :hyper:

Kyllä vai ei?

Ana

Jos tuut niin mää haluan nähä semmosen creme robon :D

Ninde

Lainaus käyttäjältä: wiidii - 17.07.12 - klo:22:22
Mää tuun nyt varmasti kun mailiin oli pamahtanut tuomarointikyselykin
Mä oon tässä kanssa ootellut josko kysyttäis tuomariksi, voisin sit tulla näyttämään tympeetä naamaani pitkästä aikaa tälläkin suunnalla.  :icon_cheesygrin:

wiidii

Lainaus käyttäjältä: Ninde - 18.07.12 - klo:08:36
Lainaus käyttäjältä: wiidii - 17.07.12 - klo:22:22
Mää tuun nyt varmasti kun mailiin oli pamahtanut tuomarointikyselykin
Mä oon tässä kanssa ootellut josko kysyttäis tuomariksi, voisin sit tulla näyttämään tympeetä naamaani pitkästä aikaa tälläkin suunnalla.  :icon_cheesygrin:
:msilly:  Mua ei kyllä haittais jos arvostelisit vaikka noi pitkissyrkit! :D
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Sintturainen

^Arvosteleeko Marjutti lyhkikset? :)

wiidii

En, vaan lemmikkikääpiöt. :D Tuolla PiNan sivuilla oli julkistettu lemmikkituomarit, jotka ovat siis:

Lemmikkisyyrialaiset: Martina Munther
Lemmikkikääpiöt: Marjut Kaakinen
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Humselo

Tässä näyttelyssä ei taida olla lastenlemmikkiluokkaa?  :eijei:

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

wiidii

Tuskinpa, se on Hamsteriyhdistyksen omien näyttelyjen juttu. :) Tämä siis ei ole SHY:n näyttely.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Humselo

Lainaus käyttäjältä: wiidii - 19.07.12 - klo:17:05
Tuskinpa, se on Hamsteriyhdistyksen omien näyttelyjen juttu. :) Tämä siis ei ole SHY:n näyttely.

Ok, kiitos tiedosta  :icon_smile:

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

Saana

#14
Suapihan ne lapset osallistua tavalliseen lemmikkiluokkaan vaikka omaa luokkaa ei nyt olekaan. :)

Ilmotelkaa hamsuja ajoissa niin pinalaiset tietävät mahdolliset tarvittavat lisätuomarit. Lemmikeille kun ei näemmä ole varattu kuin 2 tuomaria ja kun katselee viime aikojen osallistujamääriä niin pikkasen antaisivat viitettä kolmannesta tarvittavasta.

Ilmotelkaa Johannalle johanna.revonniemi(at)gmail.com jos ootte kiinnostunu sihteeröinneistä ja assaroinneista. Apua kaivataan ja otetaan ilolla vastaan. Siitä hyvästä saa vielä vaivanpalkaksi välipalan sekä ilmaisen ilmoittautumisen. Ja me hamsteri-ihmisethän ollaan tietysti ajoissa paikalla auttamassa paikan kokoamisessa ja lopussa autetaan siivoamisessa, eiks ni? Viimeiksikin saatiin niin hyvää palautetta ahkeruudesta. :)

Mutta joo, meidän revohka tuloo. Olis kanssa keväisiä kakaroita ja toi yks cremekin Vevvelle kilpailijaksi. :D

Lainaus käyttäjältä: Vevve - 17.07.12 - klo:23:52Kyllä vai ei?
Kyllä.