• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Mitä teit viimeksi hamsterisi kanssa?

Aloittaja Sissi, 01.03.09 - klo:15:51

« edellinen - seuraava »

wap`

#15
Laitoin uuden tulokkaan häkin valmiiksi, ja käsittelin hieman poikaa ja laskin häkkiin. :)

Miharu

#16
Käsittelin poikaa eilen illalla. Tänään en ole vielä Aapoa nähnytkään, koska se on nukkunut. ;)
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

Miharu

#17
Äsken käsittelin Aapoa ja "kylvetin" sitä kylpyhiekassa.
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

Nilla

#18
Päästin Hirotsukun sängylle juoksemaan, meni heti pussilakanan alle möyrimään   :haha
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Miharu

#19
No en kyllä varsinaisesti tehny tätä Aapon kanssa, mutta liittyi tää Aapon ruokaan, eli laitoin pilttejä jääpalamuotteihin, että voin siitä sulattaa. =)
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

Minski

#20
Käsittelin poikasia :sydan

Plus metsästin Ferplast Maryn nurkkaan reiän jyrsineen Miron takas häkkiin karkuteiltä :<
Hamsteriton tätä nykyä

Ken_G

#21
Juoksuttelin tässä juuri minuutti sitten Miron poikaa Garmoa "Valtteri" kädestä käteen. Poika on sellainen turbotouhottaja, ettei olisi halunnut puolta minuuttia enempää käsissä olla, mutta otin uudelleen ihan vaan koulutuksen vuoksi. Poitsu ei ole siis arka tai ihmistä välttelevä, vaan pelkästään niin syntymävilkas  :lov

Minski

#22
^ Ihana :)
Miro-isänsä taas makaa selällään kämmenellä, kun sitä käsittelee, on tosi rauhallinen :) Mutta nyt kun se vuoden täytti niin keski-iän kriisi ilmeisesti on pukannut päälle, kun pitää häkkiin reikä jyrsiä ja seikkailulle lähteä omin luvin :D
Hamsteriton tätä nykyä

Miharu

#23
Äsken Aapon kanssa "leikittiin" sohvalla. Pojan oli vissiin pakko kävellä minun niskassa ja kainaloissa, sekä paidan alla.  :D Sitten kun poika oli kiipeilly varmaan tunnin, niin se tuli mun kädelle ja pissas siihen. Mä olin silleen "Hyi!" koska se oli eka kerta, kun se pissaa muualle kuin dunaansa tai puuhalaatikkoon. :) No, ei muuta tällä kertaa täältä päin.
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

Rassy

#24
Yritin opettaa poikaa kädelle. Kärsivällisyyttä tarvitaan.  :grin
Kaikki yhden ja yksi kaikkien puolesta!

Juulia

#25
Eilen sylittelin jokaista ja annoin tuoreruoat.
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Miharu

#26
Eilen leikin Aapon kanssa ja yritin saada siitä kuvia. Lisäksi vaihdoin sille veden, täytin siemenseoskupin ja laitoin tuoreruuat. :)
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

Miharu

#27
Päivällä käsittelin poikaa ja annoin sen kylveskellä hiekassa.
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.

Juulia

#28
Fannya urheilutin huoneeni lattialla, Aapoa pallottelin ja jaoin kaikille ruoat.
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Miharu

#29
No niin. Äsken sylittelin Aapoa ja yritin kuvata sitä. Sitten annoin sille tuoreruuan. :)
+ kääpiöluppa ja nelivarvas.