Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Linda

Campbell poikue nimetty Game of thrones  sarjan hahmojen mukaan.

Arya sininen naaras
Sansa musta naaras umborous
Robb agouti uros
Rickon opaali uros
Bran opaali uros
Jon musta uros
otetaan vastaan variehdotuksia. Poikaset nyt 3 viikkoa. Eka campbell poikueeni. Emo opaali nakyy kuvassa kuuden poikasensa kanssa. Isa on argente. Kaikilla poikasilla on tummat silmat.
koska itse olen ruotsinkielinen en halunnut pakottaa ketään ostamaan hamsteria jolla ruotsalainen nimi, siksi talvikko poikueet nimettiin englanniks.
alussa en keksinyt mitään kiehtovaa eli A-poikue oli eka, sit B jne.

nyt aloitan kämpsykasvatuksen ja poikasille tulee eri taruolentojen nimiä..
Joku sanoi käyttävänsä Agrimarketista ostettua kuivikekutteria.
25 kg maksaa alle 8 €
Kylpevät sisarukset
valitan huonoa kuvalaatua, vanha kuva

Seuraavaksi olis kiva nähdä vilkuttava hamsteri ;)
Lainaus käyttäjältä: "Linda"
Lainaus käyttäjältä: "Potmo"Asuvatko hamsterit ihan vakituisesti tuossa, näyttää niin kovin pieneltä

Toi pienempi terraario on 45x55x45cm eli isompi kun mitä kahdelle hamsterille suositellaan hoitoohjeissa.
Väli lasit tuli akvaarion kanssa

Halusin tähän tehdä pienen korjauksen kun selvästikin olin ymmärtänyt kysymyksen väärin..

Eli tuosta jaetusta akvaariosta taisit alkuperäisesti kysyä eikä pikkuterrasta. eli mun iso akvaario on 90x40x40 cm kokoinen eli kun se on jaettu(korkeintaan 2 viikkoa kerralla) niillä on 45x40x40cm omaa liikkumavaraa..

pahoittelen sekaannusta.. :oops:

ja nykyään minulla on vain muutama aikuinen hamsu niin nyt kaikilla ihka omat terraariot.
Onko kellään kokemusta ennakkomaksuista??

Pari kertaa minulle on tullut vastaan ihmisiä jotka ovat valmiita maksamaan hamsterista jo etukäteen suoraan tililleni ja silloin ei tarvitse hoitaa maksuasioita kun uusi omistaja hakee hamsterinsa.

Voisiko tällainen systeemi toimia? siis pidemmän päälle..

Nyt minulla on tauko kasvatuksessa mutta mietin mitä maksu systeemiä otan käyttöön sitten kun jatkan kasvatustani..

Onko varausmaksu vai mahd. ennakkomaksu parempi??
Tällä hetkellä olen saanut kaikki hasterinpoikaset varatuiksi ja nyt toivon että kaikki pysyvät sopimuksissa ja poikaset pääsevät lauantaina uusiin koteihinsa..
Varmaan ihan hyvä idea toi varausmaksu.

Meilläkin kuljetukset ollu ongelma. Meillä ei ole autoa mut silti jotkut olettaa että lähden lappiin asti kuljettamaan hamsteria.
Onko kellään muulla samaa ongelmaa??

Olen kasvattanut 5 hamsteripoikuetta ja joka kerta kun pistän tänne ilmoituksia että myyn poikasia sähköposti täyttyy hetkessä.

Suurin osa varaajista on alle 16v eikä niillä ole vanhempien lupaa hankkia eläintä. Osa haluaisi ostaa puolet poikueesta kerralla, mihin minä en suostu. suurin ongelmani on kuitenkin henkilöt jotka varaavat 1-2 poikasta ja ilmoittavat päivää ennen hakua ettei ne ota hamsteria tai sitten jotkut vaan "katoavat" eli niistä ei kuulu mitään sen jälkeen kun ovat varauksen varmistaneet.

Onko kellään ideoita miten näistä "ongelma varaajista" pääsisi eroon?

Nytkin mulla on 6 poikasta myynnissä. Yksi perui juuri varauksen kahdesta poikasesta ja yhden poikasen varaajasta ei vaan kuulu mitään.. :cry:
:pileet: täytyy myöntää että on melko hyvä suoritus kyseessä :pilehile:
^^Ihania vauvoja.. :lov

Mulla oli viime poikueessa 7 poikasta ja emo teki niille kaksi pesää vierekkäin. toisessa piti 4 ja toisessa 3 kun ei mahtunut nukkumaan kaikkien kanssa. hän ruokki kaikkia ja kaikki kasvoivat luovutusikäisiksi.

Yksi sai vissiin vähemmän ravintoa kun muut ja on vieläkin myymättä kun ei kukaan ole huolinut näin pientä talvikkoa.. :(
Juuri tämäntapaisia kuvia halusin nähdä.
Kiitos että pistitte niitä tulemaan..

Jos on muistakin sairauksista kuvia niin tänne vaan
^^Iso pekka tekee lasi terraarioita ja ihan sähköpostilla olen kaikki tilaukseni tehny. Joskus kestää pari päivää saada tuote joskus pari viikkoa, kiireestä riippuen tietysti.
Tällaiset mökit hankin IsoPekalta kaikille hamsuille.
Niin onnellisina niihin muuttivat.
kuvassa näkyy helm.norm tyttöni