• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsteriaiheisia unia

Aloittaja Ritu, 05.05.08 - klo:20:07

« edellinen - seuraava »

Timmy Turner

#90
Nään aika usein meidän hamsusta unia, mutta yks oli kyllä tosi outo :D

pikkunen asui pihalla semmosessa kanihäkissä, en kyllä tiedä mimmosia kanien häkit on, mutta sellaselta se ainakin näytti :D no, me pelättiin sitten kauheesti että se pääsisi karkaamaan sieltä, ja niinhän se pääsikin: timmylle kasvoi yhtäkkiä siivet ja se lensi häkistä ulos  :pihalla: no me ei sitten voitu enää pitää sitä, koska siitä oli tullut semmonen kärpäsen kokonen eikä me osattais pitää huolta niin pienestä hamsterista. xD
it\'s classy, not classic.

Minski

#91
^ Ihana kärpäsen kokonen hamsu :D
Hamsteriton tätä nykyä

ammie

#92
^^ Oii, mä rakastan kaikkea miniatyyri-tavaraa, joten vähänkö tommonen pienen pieni hamsu ois sulonen.  :D

Mun pitikin laittaa tää tänne jo toissapäivänä(kö?).

Eli siis tosiaan isosisko on tässä suunnitellut vähän robojen hankkimista ja kyseltiin Saanalta (foorumilla Annina), josko sinne olisi tulossa roboja tässä lähiaikoina. Näin sitten unta, jossa matkasin äidin ja siskon kanssa TKL:n bussissa ja Saana sattui tulemaan samaan bussiin. Siinä sitten Saana alkoi kauppaamaan siskolleni tosi nättiä kyyhkis vkkk:ta, jonka oli pitänyt jäädä ensin poikueesta kotiin, mutta päätyikin sitten viime hetkellä myytäväksi.

Ihasteltiin kännykässä olevia kuvia kyseisestä hamsua ja vakuuttelin siskoa, että kyllä sun on ehdottomasti toi otettava. Se oli kyllä tosi hassu hamsteri, kun sen värit oli jakautunut todella isoiksi länteiksi.  :sydan  Aloin unessani jo miettimään, että miten järjestetään asumuspolitiikka niin, että sisko saakin minidunan sijaan isomman asumuksen, kun päätyikin syrkkiin. Oli muuten kiva päänvaiva siinä unessa!  :D

Me sitten alettiin siinä jäämään äidin ja siskon kanssa pois bussista ja Saana jatkoi matkaansa - oli matkalla joihinkin kemuihin. Pohdittiin sitten vielä siskon kanssa vähän tuota häkki-asiaa ja sitten unen hamsteriosuus päättyikin ja alettiin äidin kanssa kinaamaan jotain.  xD
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Nappi98

#93
Oon nähnyt unta, että Nappi karkasi. Sitten jahdattiin sitä ympäri huonetta. Onneksi unen lopussa sain sen kiinni  :D

Nape

#94
Mä näin viime yönä unta, että otin Ullan käteen ja se vaan synnytti pieniä poikasia, eli ne poikaset tippui lattialle. Äkkiä sit keräsin poikaset lusikalla ja pistin ne Ullan kans mökkiin ja toivoin parasta. Kahden viikon päästä Lentsu tuli sit meille tarkastamaan poikaset ja yllätys oli suuri, kun nosti mökkiä; siellä oli kauhea läjä pk ms valkoisia hamsuja ja vironlaikukkaita, ihan aikuisen kokoisia :D  Siinä sit sormi suussa ihmettelin miten lk hopsu ja lk hopeamusta voi saada aikaan tämän värisiä poikasia :D

lentsu

#95
Nape: siis mä vai?  :D Se oli tietty mun maaginen ms valkoinen/luonnonvalkoinen innostukseni. Toivottavasti ei ollut enneuni siittä mitä mun hopsuille ennen pitkää tapahtuu.  :c8  :haha

Nape

#96
Juu Lentsu, juurikin sinä  :D
Toivottavasti ei tosiaan ollu enneuni :D
Uskon kyllä, että mun uneni johtui siitä, että Ullalla huomenna laskettu aika ja eilen lueskelin vanhoja poikaspäiväkirjoja.

S.D.G.

#97
Oijoijoi, kun teidän unet oli hauskoja :D Eilen ennen nukkumaanmenoa lueskelin niitä ja hekotin armottomasti. Yritin latautua hamsu-unien näkemiseen mutta ei toiminut.  :p  Äsken luin veljellekin ääneen ja kikatettiin molemmat xD

Ainakin sekä minä että veljeni, en muista näkikö äitikin, olemme nähneet unta, että meidän talvikot ovat olleet sellaisia polvenkorkuisia! Kaikki oli tosi hyvätyyppisiä, tiiviitä palloja, ja ne kipittelivät vapaana meidän kodissa. Ne nukkuivat meidän kainalossa sängyssä ja yhdessä niiden kanssa köllöteltiin sohvalla. Ne tais olla myös hyväntuoksuisia ja tosi kilttejä luonteeltaan, ja siistejäkin varmaan, kun ei papanoita ollut missään. En vaan tiedä, että miten me ne syötettiin ja juotettiin, kun niitä oli ainakin viisi, ja ne varmaan söi kottikärryllisen vihanneksia päivässä  xD Ja tosiaan kumpikin ollaan nähty tota samaa unta eikä edes ajankohdallisesti lähekkäin.

Tahtoo sellasen ison, rutistettavan hamsterin!

Viikonloppuna näin, että TiBen upea pk satiini cremenaaras sai kolmannen sertinsä ja valmistui muotovalioksi ja olin ihan onnessani. En tiiä miksi sellasta näin, varmaan haluaisin vaan siitä valion  :P
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

Hessuinen

#98
Mä näen suht usein hamsuaiheisia unia, ja nimenomaan omista hamsuistani, jonka lisäksi ne on aina sen tyyppisiä että joku karkaa. Ja nää unet päättyi aina siihen että rupean etsimään puoli-unisena hamsteria, "se meni ihan varmasti just tästä ohi". Useimmiten vielä niin että näen hamsun menevän sänkyni päällä ja sitten mystisesti katoavan seinän ja sängyn väliin, joka on pari kertaa johtanut siihen että olen alkanut sänkyä siirtämään ja etsimään oletettua karkulaista sängynaluslaatikoiden joukosta. :D

Kaikista ensimmäinen tämäntyyppinen uni taisi olla niihin aikoihin kun olin juuri hankkinut Titi-uun, oli mukamas kanssa mun sängyllä ja meni tyynyliinaan sisälle, josta Titiä etsin hyvän tovin ennen kuin tajusin kaiken olevan unta. xD
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

lentsu

#99
Mulla on toistuva painajainen "enemmän hamstereita kuin tiedät".  :shock: Eli löydän jostain kaapista hamstereita, joiden olemassaolosta en ole tiennyt, ne on ehtineet lisääntyä keskenään ja mulla on hirveet tunnontuskat etten oo hoitanut niitä, mutta en ole tiennyt niistä.  :roll:

Vevve

#100
^ Mulla on ollut joskus samantyylinen uni: löysin edellisen asunnon työhuoneesta hirveet hyllylliset hamsuterroja, jotka olin unohtanut... Sit ne oli siellä ihan henkihieverissä ja hyökkäs mun kimppuun

Mustikkamaan

#101
Näin pari yötä takaperin unta, että olin käymässä jollai isolla matelijaharrastajalla, hällä oli ihan kunnon teollisuushalli siihen hommaan. Noh, se emäntä oli sit kasvattanu vähän hamstereitakin sivutuotoksena ja tarjos mulle yhtä ihan mielettömän hienoa creme kilpikonnaa (kyllä, sillä oli upeat, kirkkaankeltaiset laikut mitkä paisto siitä hienosti :D). Mä sit tietty heti halusin sen. Sit se eukko kysy multa et miten ku hän on kuullu ettei cremejä ja keltasia saa sekottaa, ja onnistuin sen selittää jollain niin maagisen hienolla termistöllä etten tänäkään päivänä ymmärrä (tai muistakaan), olin ihan ylpee ittestäni et miten mä ny näin hienosti selitin :D Sit mä kipasin isännälle ilmottaa että voi vitsi mä saan maailman hienoimman creme kilpparin, ja hehkutin ettei se eukko oo tajunnu mitä aarretta se on kotonaan säilytelly vaan tyhmänä antaa sen mulle xD
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

mirauh

#102
Viimeyönä näin unta että Venice sai 20 poikasta ja isä oli Bilbo. Olin vakuuttanut Karolle hamsteria ostettaessa että en teetä sillä poikasia, varsinkaan Bilbolla ja joku moka oli sattunut. Venice löytyi Bilbon pesästä ja ensin pesästä tuli yksi, sitten toinen ja poikasia vain tulvi lisää ja olin aivan hukassa että miten selitän Karolle että sen 1kk vanha hamsteri sai just poikasia.
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Nappi98

#103
Näin vähän aika sitten oudon unen...
Menin unessa katsomaan mitä Nappi touhuaa. Huomasin purujen seassa jotain karvaista... Nappi oli synnyttänyt poikueen, vaikka se on uros  :shock:

Mustikkamaan

#104
Näin unta viime yönä hampstereista. Mulla oli toi Saanan kasvatti Game Over, mut se oli siinä unessa hopeanharmaa. Olin sitä yrittäny astutella mut se ei ollu tullu tiineeks. Sit yhtäkkiä tulin muka jostain reissusta, ni se oli tehny mökin vanhasta kuivahiivapaketista (eli tosi pienestä) ja sillä oli siellä 28 poikasta. Kelasin et eihän se oo fyysisesti mahdollista saaha noin paljon poikasia, mut sit mä tajusin yhtäkkiä, et se on tullu joka kerta tiineeks ku mä oon sen astuttanu ja sen takia sillä on niin paljon poikasia. Yritin kauheesti keksii jotain tekosyitä ettei Saana olis niin vihanen mulle  xD Siel oli kauheesti musta valkonauhasia ja hopeamusta valkonauhasia, ja kaikenlaisia vaaleita harmaita sotkotuksia - ja tottakai monta ihan mielettömän upeeta lk mustaa.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]