Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Lillugga

^^ Kiitoksia, hieno homma! :)
Huolenaiheeni on se, että leikkasin tässä vähän aikaa sitten hamsterini kynnen vahingossa verikynteen asti. Talvikkoni on oikein terve poika, ja reilun vuoden. Huomasin, että olin leikannut verikynteen asti, kun kynnen päähän oli tullut vähän verta. Puhdistin jo kynttä wc-paperilla jossa oli kirvelemätöntä desifiointiainetta. Eikai se vain voi tulehtua? Ja alkaako se kasvaamaan normaalisti? Kaipaisin näihin kysymyksiin vinkkejä ja neuvoja, toivottavasti saan vastauksen pian. :)
Asuminen ja tarvikkeet / Vs: Virikkeet 2
27.06.12 - klo:15:11
Minä laitoin ne oksat uuniin 200 asteeseen varttitunniksi eikä ne kyllä kärähtäny onneksi, mutta hirvee haju siitä kyllä tuli.  :icon_neutral:
Vilperi täyttää 30.06 vuoden ja saa silloin synttärikakun ja uusia virikkeitä. =)
Jotain jyrsijälle tarkoitettuja herkkukeksejä, fleecestä tehdyn putken ja kookosmökin.
Uskoisin että noin 250-300e eikä ole ollut vielä kuin yksi hamsteri. Tulee vain aina ostettua kaikkea ylimääräistä eläinkaupasta. :icon_cheesygrin:
Minidunan tarvikkeilla. (asumukseksi vain silloin kun mennään mökille)
 Karvaa lähtee vain satunnaisesti eikä kaljuuntuneita kohtia ole tullut, joten teidän kuvaileman mukaan tuo karvanlähtö taitaa olla ihan tavallista. Kiitos teille! =)
Onko karvanlähtö normaalia n. 1v talvikko uroksella? Karvaa ei lähde paljoa eikä tule kaljukohtia. Muuten hamsu käyttäytyy normaalisti. Päätin vain kysyä että onko normaalia vai voiko se olla vakavampaa? :)
Purua, herkkutikkuja ja jauhomatoja. :)
Olen 12 vuotta ja Vilperi on mun ensimmäinen hamsteri. Itse huolehdin sen kokonaan eli siivoan sen dunan, leikkaan kynnet yms. Maksan myös kaikki Vilperin ruoat, virikkeet, dunan, eläinlääkärikäynnit sun muut. Silloin kun olen kotoa pois niin äiti ruokkii Vilperin.  Hyvin oon pärjänny ja huolehtinut.   :misc_aai:
Meillä on ollut kohta tuo Vilperi talvikko 8kk mun huoneessa. Aluksi oli vaikea saada unta ja heräsin esim siihen kun Vilperi joi juomapullosta vettä. Otin sitten korvatulpat käyttöön. Nyt en enää käytä korvatulppia ja oon hyvin tottunu noihin ääniin. Joskus harvoin mä vielä herään   siihen että juoksupyörä osuu seinään, mutta käyn aina vaan laittamassa sen takasin oikeelle paikalle. Vilperi asuu siis dunassa. :)
Siivoon noin kerran viikossa Vilperin duna multyn ja siihen kuluu yleensä 25-40min. Siivoukseen kuuluu virikkeiden ja purujen otto pois dunasta, juoksupyörän, dunan ja mahdollisen tason pesu, kuivaaminen, uusien purujen laitto dunaan ja sisustaminen ja tietenkin ruokakupin täyttäminen ja juomapullon peseminen. :) Myös aina jollain kerralla pesen myös yläösän ja pyyhin kalterit.
Uuden mökin, johanneksen leipäpuun paloja ja pajusillan.
Asuminen ja tarvikkeet / Re: Virikkeet 2
29.01.12 - klo:15:49
Ostin eilen Vilperille pari uutta virikettä.