Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - noora

Kahden kämpsypoitsun terra :)

Unnan koti. Katoaa ärsyttävästi tonne sohvan taakse, pitäis korottaa jalustaa, mutta mietin, että meneeköhän siivoominen sit hankalaksi kun ton terran sijainti on muutenkin jo hankala.
Mutta ei se muuallekaan mahu, joten näillä mennään.

Unna  :sydan:

Haha, osaan kuvitella sellaisen hetkellisen tyrmistyksen, että miten mä en muista laittaneeni tänne kuvaa. :D
Kyllä mullakin mielessä kävi, että ton häkin sais kahteen osaan, mutta en sitten raaskinut kuitenkaan kun Riston lempparijuttu tossa häkissä on noi rappuset.
Marsut muutti isompaan, joten Risto sai marsujen vanhan kämpän. :)

Riston häkki ja pleksiaitaus varaanin terran päällä.
Korkeet terrat on toisaalta kivoja ku saa kiipeilyvirikkeitä, mut toisaalta haastavia sisustaa.  :icon_mrgreen:
Onks sun hamsteri koskaan tippunut esim. tuon kiipeilypuun päältä?
Kun aina sanotaan, ettei hamsteri erota korkeuseroja, ja voi siksi pudota korkealtakin.
Seurasin aluksi Vinkaa tarkasti tossa korkeessa terrassa, muttei se kertaakaan ole edes meinannut pudota vaikkapa tuolta tasolta.
Hyvin varovaisesti se korkeammalla liikuskelee.  :icon_mrgreen:
Onpas ollut hiljaista tässä topicissa viime aikoina.
Laitetaas sitten tosi huono kännykuva Vinkan terrasta. Kai siitä jotain selvää saa.
Pitäs virikkeitä tonne keksiä, että sais hyödynnettyä tota korkeuttakin. Tais olla 60 cm korkee. Muut mitat ovat 120 x 40.
Rauli, vähän magee viritys! Talvikkoko siellä asuu? Käyttääkö se yhtä paljon noita molempia häkkiterra-yhdistelmiä? :)
Tänään kirpparikierroksella bongasin hyväkuntoisen punapohjasen hamsterdunan Lahden Cetorissa. Tarvikkeitakin oli, vesipullo, ruokakuppi, puinen pesä, pari keraamista pesää, kääppärikoon juoksari oli ainakin. Hintaa oli 22 e, mutta miettimisenkään jälkeen en keksinyt sille tarvetta.   :icon_cheesygrin:
Miten tupuliinan terrassa tuo paksu puuoksa pysyy pystyssä? Häiritsee kun se näyttää leijuvan ilmassa.  :icon_mrgreen:
Kääppäreihin on tainnut mennä huomattavasti enemmän kuin syrkkeihin. Vanhat akvat asumuksina ei juurikaan mitään maksa, jos tekee hyvän bongauksen. Esim. 170 x 60 x 40 altaasta maksoin joskus 20 e, siihen sitten olen rakennellut kannen ja tason. Uuden tulokkaan duna tasoineen oli ilmainen.
Robot asuu 120 x 70 x 50 liukuoviterrassa, jonka hintaa en kyllä tähän hätään enää muista, mutta aika kalliitahan nuo isot liukuoviterrat on.
Talvikko asuu modatussa nukkekodissa, joka maksoi kirpparilla 50 e, mut on se kyllä hienokin.
Ja sitten tarvikkeet päälle, zooplussalta on kiva tilata välillä kaikkea hauskaa hamstereille. Niitä on sitten kaikki kaapitkin täynnä, uudelle tulokkaallekaan ei tarvinnut mistään ostaa, kaikki virikkeet löyty kaappeja penkomalla.
Metskulla tosiaan mageet asumukset hamsuilla! :)
Tämmönen muutes oli huuto.netissä, ite en tarvii, yks tuommonen detolf taloudesta jo löytyy, mutta ajattelin, että täällä vois olla kiinnostusta.
Mä ja kamera ei vain tulla toimeen, mutta tässä huono kuva tosta yllä kuvailemastani roboterrasta.
Ai niin, turvetta saa ihan esim. rautakauppojen tai Robin hoodin tms. puutarhapuolelta nimellä luonnonturve.