Turun näyttely

Aloittaja wiidii, 13.09.12 - klo:22:32

Ana

Meillä tavoitteena päästä lähteen huomena 13:00. Kauheesti oon yrittäny touhata lähtöö että pääaee suoraan töiden jälkeen lähteen.missa ouluaiset yövytte?

GaneshaX

Lainaus käyttäjältä: EmmaTi - 24.10.12 - klo:22:21

Tulosta varmuuden vuoksi kuitti maksusta mukaan niin voit tarvittaessa todistaa että olet maksanut!

Joka tapauksessa kuitti pitää tulostaa mukaan, ilman kuittia ei voi osallistua.

Meillä ei ole näyttelyn eteen tehty vielä mitään muuta, kuin auton tankkaus  :icon_cheesygrin:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Sintturainen

Omenahotellissa yövytään, entäs te?

Ana

Ok harmi. Me ollaan hotelli kivitaskusaa. Oisko se ollu kaarinassa? Kuminkin tosi lähellä näytsipaikkaa. Ei haluttu mennä seikkaileen turkuun. Ties miten ois käyny :D

Sintturainen

Omenahotelli on ihan Turun keskustassa, saa nähä miten meijän käy... Tuossahan ei oo ees parkkipaikkaa, että jostain pitäs semmonenkin sieltä löytää  :futschlach:

jensku

Meilläkin on huomenna tideossa 5 tunnin ajomatka.  :icon_cheesygrin: Emme tosin yövy Turussa vaan säkylässä  :xd: Ja sieltä sitten aamulla Littoisiin.
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Ana

Oi voi :D mää päätin suosista hunojen kokemusten takia jättää kaupunkiin tunkemisen :D varsinki parkikset on hankalia. Pitää kyl ottaa kuva kamoista jota on pakannu. Mulle ja mikkille yks pieni kassi yhteiseksi. Ja hamsuille 2 ikeakassia ja yks pienempi kassi :'D

Alkemistin

Tästä näkyy minne ei ainakaan kannata pysäköidä ennen kuutta perjantaina: http://opaskartta.turku.fi/web/data/Pysakoinninmaksuvyohykkeet.pdf  :tongu:

Omenahotellihan sijaitsee Humalistonkadulla eli oranssin alueen vasemmassa reunassa. Siinä Läntisellä pitkällä kadulla on joskus paikkoja ja sitten taas jos jatkaa kartalla vasemmalle niille pikkukaduille. Tuureporinmäessä (heti oranssin alueen yläpuolla kartassa näkyy Tuureporinkatu) on hyvin paikkoja, mutta siitä on jo kävelymatkaa.
Lauantaiaamuna kannattaa olla autolla taas hieman ennen ysiä viimeistään..

edit: jos jaksaa maksaa, niin Läntiseltä pitkältä kadulta pääsee Louheen, joka on varmaan Turun suurin parkkiluola..

sarsu

Täällä on jo monta päivää sitten laitettu boksit kuntoon.  :icon_cheesygrin:
Muksuja tulee 8 myyntiin, ostakaahan pois!

Haen Piian ja Veeran junalta klo 8-9 välillä, että asemalta pääsee vielä kaksi ihmistä mun kyydillä elukoineen.  :icon_smile:
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

GaneshaX

Tästä on varmaan jossain mainittukkin, mutta ilmeisesti ihn normisti kymmeneen mennessä pitää olla paikalla?

Mulle eka näyttely tänä vuonna, hehe  :icon_cheesygrin:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Ninde

Mä ainakin aion tulla kymmeneksi, mutta näytteilleasettajat mielummin vähän aikaisemmin, että saadaan arvostelut alkamaan ajoissa!  :icon_smile:

Janzu

Hamstereiden kanssa junassa matkalla Helsinkiin, yhtä sun toista unohtui matkasta kun muuttohässäkän ja sekamelskan keskeltä lähti, ja kiireessä lähtiessä tulipa myös joku ylimääräinen eläin mukaan kun unohtui ketä on tullut ilmoitettua  :icon_cheesygrin:

wiidii

Lainaus käyttäjältä: Henni - 24.10.12 - klo:20:57
Lainaus käyttäjältä: Henni - 23.10.12 - klo:20:13
Minulle ei ole vieläkään tullut mitään yhteenvetoa tuosta näyttelystä. Tiedustelin asiaa sähköpostitse loppuviikosta, mutten ole saanut vielä vastausta, joten osaisiko joku täältä kertoa, pitäisikö tuosta olla huolissaan? Ilmoittaessa tuli kuitenkin ne lomakkeen automaattiset viestit.  :icon_smile:

Tähän kaipailisin edelleen vastausta? Onko kaikki muut saanet tuon vahvistuksen?

Mielestäni vastasin sinulle johonkin ilmottautumiskysymykseesi liittyen siihen samppanjan väriseen tyttöön, joten oletin että tiesit että ilmot ovat tulleet perille!  :icon_cheesygrin:

Kaikille muille tiedoksi notta näyttelyvahvistus tulee vielä tänään.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Henni

Lainaus käyttäjältä: wiidii - 25.10.12 - klo:20:46
Lainaus käyttäjältä: Henni - 24.10.12 - klo:20:57
Lainaus käyttäjältä: Henni - 23.10.12 - klo:20:13

Kaikille muille tiedoksi notta näyttelyvahvistus tulee vielä tänään.

Okei, täällä kun puhuttiin jostain yhteenvedosta niin luulin, että kaikkien kuuluu se saada. Taisin sotkea sen tähän näyttelyvahvistukseen, joka mullekin nyt tuli. Asia kunnossa! :icon_smile:
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Ken_G

Eläimet on ilmoitettu ja maksut maksettu, mutta tämä näyttely jääkin nyt väliin. On nimittäin vielä kesärenkaat alla ja huomisaamun kelillä ei niillä ole mitään asiaa liikenteeseen. Talvi pääsi "yllättämään"...