• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Turun näyttely

Aloittaja wiidii, 13.09.12 - klo:22:32

« edellinen - seuraava »

GaneshaX

Siis se sähköinenlomake "antaa palautteen" heti, liki heti, kun sen ilmon on lähettänyt.

Mulle tuli ihan normisti ja 16.10 Marjutin lähettämä vahvistus, joissa oli ilmon hinta (mulla 6+6+1e, eli ihan oikein)
Tätä viestiä porukka varmaan tarkoittaa "yhteenvedolla"?

Siinä mua ihmetytti, että oli vain toisen elukan ilmoitustiedot, mutta eiköhän kummallekkin numeron saa, kun se oli hinnassakin oikein huomioitu :)
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

S.D.G.

Lainaus käyttäjältä: Ana - 13.10.12 - klo:17:15
Koestandardi valioruusukkeen tarvis :)

Saat mun mandaatilla käydä ottamassa sen palkintopöydältä. Jos joku nyt ihmeessä sattuisi kysymään, niin sano, että Karoliina käski.  :peukku:
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

Ana

Ok kiva homma :D Niissä onneks lukeekin, mikä on koeruusuke XD

MirkkuH

Mä haluisin Evilammen Satun sihteeriksi, jos pesti vielä vapaa  :nuija:

Ninde

Oliko niitä eläinmääriä jo tiedossa?

Pilvis

Tuoko kukaan talvikkovauvoja mukanaan myytäväksi? Ostajaehdokas löytyypi tässä.  :peukku:

S.D.G.

#81
Lainaus käyttäjältä: Ana - 18.10.12 - klo:20:35
Ok kiva homma :D Niissä onneks lukeekin, mikä on koeruusuke XD

Jep. Se on se turkoosi-vaaleansininen, nauhassa teksti "Suomen Koestandardivalio".
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

Ninde


Rukyo

Hih tänään kävin sitten maksamassa näyttelymaksut :)
Eniten tässä pelottaa, että miten löydän lauantaina paikalle kun paikka ennestään tuntematon ja ajokortti ollut silloin vasta n. viikon :D nokai mä sinne löydän. Äiti ei oo yhtää innossaa tosta näyttelystä ja lupas jopa maksaa mulle ne näyttelymaksuihin menneet rahat takaisin jos jätän menemättä, mutta kyllä mä silti tulen vaikka sitten jollain bussilla :) Onko muuten mtn tietoa miten keskustasta menee noi bussit tonne näyttelypaikan lähelle?
> Pienimuotoista kasvatusta pk syrkkien kanssa. Väreissä tavoitteena hopeasoopeli, luonnonvalkoinen, ms. valkoinen ja creme. <

BLOGI - WWW

jensku

Vitsi, päivät vaan lähenee.  :nuija: Perjantaina ois sit meillä lähtö turkuun päin. Toivottavasti hamsut osaa käyttäytyy perjantai ja lauantai välisen yön.  :icon_cheesygrin:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Pilvis

Lainaus käyttäjältä: Rukyo - 22.10.12 - klo:18:47
Onko muuten mtn tietoa miten keskustasta menee noi bussit tonne näyttelypaikan lähelle?

reittiopas.turku.fi/fi/

^^ :) Itse tulossa bussilla nro 110, lähtee kauppatorilta -> Vuorikuja 7, josta noin 300m työväentalolle.

sarsu

HOKS HOKS! Jos joku haluaa Veeran sihteeriksi mun tilalle, niin paikka vapaana, kun tiedossa on niin kiireinen loppuviikko ennen näyttelyä, että epäilen jaksamistani. Mutta jos kukaan ei ilmoittaudu sihteeriksi niin yritän parhaani kuitenkin.  :icon_smile:

Meikäläinen laitto viime yönä boksit valmiiksi, vielä pitäis parit karkkirasiat modata.
Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

Harmo

Mut (mira kotoaro) voi työntää Saijalle sihteeriksi.Taikka sitten Veeralle.Ihan kuin vaan.

taruloru

Otetaanko vastaan jälki-ilmoittautumisia?

Henni

Minulle ei ole vieläkään tullut mitään yhteenvetoa tuosta näyttelystä. Tiedustelin asiaa sähköpostitse loppuviikosta, mutten ole saanut vielä vastausta, joten osaisiko joku täältä kertoa, pitäisikö tuosta olla huolissaan? Ilmoittaessa tuli kuitenkin ne lomakkeen automaattiset viestit.  :icon_smile:
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa