• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Lemmikki 2009 tuplanäyttely 31.10. - 1.11.2009

Aloittaja Niina-03, 28.08.09 - klo:19:52

« edellinen - seuraava »

viiru

#15
Tulossa ollaan, molemmiksi päiviksi, reippain mielin & ison lauman kanssa! :)
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Vilma

#16
Olin itse taas juuri näillä lemmikkimessuilla ensimmäisen kerran 2006.
Kivoja tapahtumia ja vanhemmatkin lähtevät mielellään mukaan, kun paljon muutakin mitä katsella. :)
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Juulia

#17
Tottakai ollaan tulossa muutaman hamsun kanssa :) !
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

soundlovers

#18
Tietysti olen tulossa molempina päivinä! :D

Tarja

#19
minäkin voisin näyttää naamaani.. :) niin siis jos on vp töistä..

PiiaL

#20
Minäkin nyt yritän kovasti olla tulossa, luultavasti lauantaina, paikan päälle. Toivotaan, että ois jotain näytettävääkin sitten ja noita muksuja toivottavasti myös luovutettavana halukkaille.

Minä pohdiskelen semmosta, että miten tuonne hallille kivuttomammin pääsisi, kun ollaan liikkeellä täältä Pohjois-Savosta ja kulkuneuvona luultavasti juna. Junasta ei kuitenkaan käsittääkseni ihan tuon Myyrmäkihallin viereen pääse hyppäämään? Että mihin asemalle kannattaisi jäädä ja millä liikkua siitä eteenpäin?

Saana

#21
Kimppakyytikiinnostusta olisi Tampereen suunnilta täälläkin. Viiru ystävällisesti lupasi majoittaa minut yöksi, joten la-meno ja su-tulo olisi ne kyytitarpeet. :)

Vevve

#22
Mä en olekaan muuten näillä Vantaan messuilla ikinä ollut näyttelyissä. Viime vuonna käväisin vain hakemassa hamsun ja ihastelemassa kaikkea messuhommaa.
Kiva kun on taas lähellä kotia, viimeksi lyhyt matka oli Pet Expoon ja sen jälkeen onkin tehty piiitkiä reissuja Jklään ja Tampereelle, seuraavaksi sinne Vaasaan. Vantaalle pääsee kivasti bussilla. :)

Hessuinen

#23
^on muuten totta että välillä on kiva päästä vähän lähemmäskin, joskin mun mielestä tonne pääsee kätevimmin M-junalla eikä bussilla, menee melkeen paikan viereen ja pääsee bussia nopeamminkin. ;p
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Ninde

#24
^Joistain paikoista pääsee vaan helpommin bussilla. Esim. Tikkurilan asemalta pääsee bussilla melkein hallin viereen, kun junalla joutuu ensin vaihtamaan Pasilassa ja sitten vielä kävelemään liki kilometrin.

Itse en tule, ellei sitten tuomariksi kuitenkin tarvita...

KaisaM.

#25
Me ollaan kanssa toivottavasti tulossa. Jos ei kimppakyydit onnistu niin sitten pitää vain rohkaistua ja lähteä itsekseen. Noin 5 hamsua tulee mukaan. Olisi kiva päästä molempina päivinä, mutta yöksi olisi jonnekin päästävä.
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Jane_O

#26
Mä varmaan passaan tän tällä kertaa, kun toi meidän ainokainen oma eläin on jo niin paappa, ettei sitä viitsi enää näyttelyyn raahata, niin tulee liian kalliiks lähtee muuten vaan Hesaan asti.
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Sohvi

#27
Mä tulen (näillä näkymin)  :)  Viime vuonnahan tuo oli ensimmäinen näytskä.
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

jensku

#28
täältä olemme tulossa näillänäkymin. :)
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

jennu

#29
Täältä päin ollaan myös tulossa :) Molemmille päiville haluaisin, täytyy vain kysyä itse neidiltä, että mitä mieltä hän on asiasta xD  Sumu saa jäädä näiltä näkymin kotiin ;)
[size=85]Rangifer Tarandus "Viljami", pk rex kyyhkynharmaa
Cosmic Love "Cosmo", pk kyyhkynharmaa-hunaja
[/size]