Hamsterinäyttely 22.2.2014, Littoinen

Aloittaja Ely, 03.01.14 - klo:13:18

Alkemistin

Unohdin kiitellä mukasti sujuneesta päivästä kaikkia ja eritoten Saijaa, joka otti tuomarinpestin hoitaakseen vielä ihan viime tingassa. :yes:
Samoin kiitokset kaikille sihteereille ja assareille sekä herkullisia leipomuksia tuoneille!

Meillä tyttären Droidipoika (pk sininen laikukas) oli Tuomarin Suosikki LL:ssä ja se olikin ainoa syrkki meiltä. Cämpsyistä pari sai arvosanakseen EH, mikä myös oli mukavaa.

Paras anti oli kuitenkin sinisen kasvattini Diadeemikeijun menestys, onnittelut omistajalle eli Hennille vielä täälläkin!
Harmi kyllä sen(kin) tulokset puuttuvat lukuunottamatta lemmikkiluokkaa, koska syrkkien koestandujen tulokset uupuvat kokonaan:
" Koestandardiluokan syyrialainen (?)
Tuomari: Päivi Virtanen
Kuka otti tulokset näyttelypaikalta?"

Nyt pikaisesti tulokset hallitukselle, kiitos! :icon_arrowl:

viiru

Tuloksia ei edelleenkään ole toimitettu minulle, mutta kirjoitimme ne nyt uudelleen tuomarin muistiinpanojen perusteella. Luokassa oli vain 5 osanottajaa, joten tuomari sijoitti ja palkitsi ainoastaan yhden eläimen. Tulokset on nyt korjattu paikoilleen!
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Alkemistin

Lainaus käyttäjältä: viiru - 08.03.14 - klo:08:21

Itse asiassa tuomari palkisti kaksi syrkkiä, molemmat kyllä sinisiä. Toinen oli kasvattini ja toinen Jeelin kasvatti (mulla omistuksessa), joten tuli seurattua asiaa. Ja onhan mulla KuMa-lappu todisteena.  :icon_cheesygrin:
// edit. Korjasin tuloksiin.

Katitar

hjello! kyselempä nyt täälläkin, kun tuntuu että allekirjoittaneen Vuoden Voittaja 2013 lirpakkeet ovat nyt jossakin, mutta en tiedä missä. tässä kyseisessä näyttelyssä ne on jaettu ja ilmeisesti joku on ne ystävällisesti ottanut vastaan, mutta eivät ole vielä kulkeutuneet minulle saakka. tunnustaako kukaan ottaneensa ne? olisin kovin iloinen saadessani ne omalle seinälleni kehyksiin.  :enkeli:  jos ne kulkeutuisivat vaikka tuohon Lahden näyttelyyn. kiitos kaunis!  :mhappy:
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***