• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Millaisia mökkejä hamsuillanne on ?

Aloittaja Minski, 24.07.07 - klo:00:39

« edellinen - seuraava »

Giasa

#60
Itse asiassa meitin hamsuilla ei ole minkäänlaista mökkiä, vain sellainen heinäpallo jponka olen ostanut stockmannilta.. Alussa pidin sellaista kookosmökkiä, mutta kun ne muuttivat sitten kookoksestaan tason alle otin sen sitten pois... nyt ne eivät voi asua tason alla kun otin senkin vaihtelun vuoski pois joten asuvat "maan alla", ei purujen ja heinän alla tunneli verkostoissaan 8)
[size=85]Ruudun takana Giasa, roborovskit Alfred ja Eevert, sekä gerbiilineidit Elyssiah ja Eleazar[/size]

Minski

#61
Meillä on tosiaan noita Geisha- ja Fazerina-pahvilootia hamsuilla mökkeinä, mutta Onella nukkuu isossa kyljelleen kumotussa kukkaruukussa :sydan Samoin tekee Unna <3 Niihin ruukkuihinsa ne on kuskanneet kaikki pesäaineksensa ja hamstranneet ruoat ja nukkua möllöttävät siellä vaikka mökkikin on molemmilla kyllä tarjolla <3

Misterkin harrasti aikoinaan samaa :)
Hamsteriton tätä nykyä

Maikkis

#62
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Meillä on tosiaan noita Geisha- ja Fazerina-pahvilootia hamsuilla mökkeinä,

Meillä on myös noita ja hamsut tykkää. Gaishalaatikot on ihan tyttöjen värisiä  :sydan  (Ehkä siks Fasu ei tehny pesää sellaseen  :D )

Minski

#63
^ Kiva kun muutkin on löytäneet noi karkkilaatikot mökeiksi :) Mä oon jo monen vuoden ajan niitä käyttänyt hamsuilla ja kehunut niitä monille ja poikasten ostajille jopa antanut sellaiset poikasen mukana :D

Juu Geisha-laatikot on ihanan neitimäisen värisiä :) Mä olinkin alkuun niin järjestelmällinen, että pistin tytöille Geisha-laatikot ja pojille sellatteet siniset Jim-laatikot tai Da-Capo-laatikot, mut nyt pistän kyllä sen millanen kaapista millonkin sattuu löytyyn, poikaparat joutuu välillä uinaileen pinkissä mökissä, ties miten traumatisoituneita ne onkaan :D
Hamsteriton tätä nykyä

Blizzard

#64
Meiän Topi nukkuukin vaan pinkissä Geisha-laatikossa :ylpee:

 :D
Hamsulauma ja koiruus

e??a

#65
^REPS! xD :lol:
[size=85]Lil Mr Mysterious "Lilo"
musta poika
s. 2.7.07 ?[/size]

Marla

#66
Yhdellä syrkillä on sellainen puinen siltamökki, toisella on sellainen tavallinen puinen kahdella sisäänkäynnillä ja kolmannella on keraaminen kaali. Kiinari asustaa pienemmässä puumökissä, mutta näyttää pitävän pienestä pahvirasiasta enemmän.

piksu

#67
Meillä kumpikin hamsteri nukkuu samanmoisissa siltamökeissä :)

Puhvi kyllä nukahtelee Minskiltä saatuun pahvirullaankin, taitaa olla tuttu ja turvallinen  :lov   :)
Moon oikias, soot vääräs,
soon kans vääräs. Moomma
oikias, tootta vääräs,
noon aivan mettäs!

zanakurre

#68
Belldandyllä on meikäläisen isäpapan rakentama puumökki :) Välillä vaihtelun vuoksi siltamökki.

Mianna

#69
Meillä on molemmilla vakituisina mökkeinä puumökit. Aina välillä dunista löytyy saviruukku, heinäpesä, pahviloota, paperi-iglu tai pajusilta.

Aadalla on kulmamökki ja Iidalla siltamökki.

GaneshaX

#70
Pahvisia ja puisia :mrgreen:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Nilla

#71
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Onella nukkuu isossa kyljelleen kumotussa kukkaruukussa :sydan Samoin tekee Unna <3 Niihin ruukkuihinsa ne on kuskanneet kaikki pesäaineksensa ja hamstranneet ruoat ja nukkua möllöttävät siellä vaikka mökkikin on molemmilla kyllä tarjolla <3

Misterkin harrasti aikoinaan samaa :)

Mun hirotsukukin nukkuu kukkaruukussa, vaikka on ainoa hamsuistani joille olen antanut hienon puisen mökin! Törkeää  :D


Omppu sentään ei nuku kukkaruukussa, mutta tekee kyllä niin että kuskaa kaikki pesäainekset mihin milloinkin, vaikka siis ihan mökkikin on.  :D  Omppu aina vaihtelee nukkumapaikkaansa, edellispäivänä hän oli kuskannut pesäaineksensa pringlespurkkiin, mutta tänään hän taas nukkuu kiltisti mökissänsä  :angel
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

valle500

#72
mun hamsulla on paperi-iglu

                                paperi-iglun teko-ohje

etsi kotoasi jonkun kokoinen purkki kääri sen  ympärille wc paperia kastele myös. muista jättää oviaukko!

cibi

#73
Meillä on kiinarilla kookospesä ja puinen mökki tasona.
Roboilla keraaminen kulmamökki ja heinäpesä. Matkadunassa kiinarilla on heinäpesä.

(hiiieman OT) Gerbuilla löytyy puinenmökki tasoksi, kukkaruukku, kookospesä, kerrosmökki ja stokkalta ostettu mökki - terraario pelkkää mökkiä   :D
Kaksi roboa ja gerbiiliä + kiinari poju :>

Poissa
11-13.7

Kikoro

#74
Minulla on tömmäinen: http://www.tierwelt-onlineshop.de/nager ... 4785-g.jpg Tuosta numero 2. Paitsi siinä ei ole tuota kuppia, koska se ei pysy. Todettu hyväksi, ostettu Puuilosta, KUopiosta. Maksoi alle 6 euroa. ;)
Pk Tyttösyrkki Kerttu<3
Kolme koiraa<3
Kolme akvaariota<3
Kaksi leijonaluppaa<3