Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Lisette

Toi Saanan "I'll surrender"-heppu näyttää ihan Ruulta! Söpöööjä <3
Lainaus käyttäjältä: "Marla"^ Niin se vaan menee. Ainahan se vähän harmittaa, jos ei mitään tule, mutta mä en lähde koskaan näyttelyihin sillä asenteella, että sieltä jotain tulisi. Tulee jos on tullakseen. :)
Tänään oli aika kova tasokin, kun katsoo niitä jaettuja arvosanoja.

Juu mä tiedän, mutta se vaan harmittaa. I know, oon lapsellinen :D Mutta siis kyllä Ruu ihan ok:n sai, EH:n. Viimeks oli ERI. Tuomari tykkää vissiin vähän pienemmistä, ja Ruu on aika ... massiivinen ? :D
No ei mennyt kovin loisteliaasti. Odotukset oli korkeella kun viimeks tultiin tokaksi, mut tietty eri tuomarit tykkää erilaisista hamsuista. Tuntuu aika tyhjältä kun ei mitään tullu mukaan. Niinku ei olis edes kannattanu mennä. Joo, kyllä mä tiedän että aina ei voi voittaa, mut silti ärsyttää.
Mörttiä ostin Fauniksesta, samalla kun mentiin "Nyytiä" kattelemaan, mutta eipä ollutkaan siellä enää  :itq:
Äh, mä oon ihan mahdoton näiden näyttelyyn ilmottautumisten kanssa :D Mun piti kerrankin tehä kaikki ajoissa, mutta taas se jäi tähän viimeseen tinkaan.  En oo vielä lähettänyt tota ilmottautumista. Oon kirjottanu valmiiks viestin, mutta maksaja on jossain. Voiko viestin lähettää ja maksaa vasta vähän myöhemmin (tänään kumminkin) ?
^ Ai ! Kaneja vissiin ei ? Muttajoo, voin sanoo, että Barcasta en ainakaan itte löytänyt kovinkaan hyviä hamsuja. Ramblalla yhdessä kojussa oli jopa syrkkejä ja talvikoita/kääppäreitä sekaisin samassa häkissä.
Menee kyl aika huonosti, ku äiti ja iskä lähti johonki juhlimaan ... :D No, kai ne sieltä selviää joskus tänne vielä. Enkä mä tiedä tulostanko jotain lappuja vai mitä kun en oo ennen ilmonnu ja plääh. Ei tekis mieli ees mennä
Ainiin voi hemmetti pitiks mun tulostaa jotain ? damn
Tulossa oon, Rurru ilmoitettu :) Vähän jännittää kun viimeks näytseissä olin -07 :DD
Lainaus käyttäjältä: "Vevve"Oi jee, nyt saatiin varattua lokakuuksi lennot Barcelonaan Finnairilla, ootan jo intona jos sieltä löytyisi jotain eläväistä tuotavaa  :D