• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

PetExpo 16.-17.4.2011 Helsinki, Messukeskus

Aloittaja Ninde, 28.02.11 - klo:14:31

« edellinen - seuraava »

Ninde

Yhdistys on esittelemässä hamstereita ja toimintaansa PetExpo eläinmessuilla 16.-17.4. Helsingin Messukeskuksessa. Mikäli jotakuta kiinnostaa "messuemännöinti" (tai -isännöinti), niin yhteyksiä minuun.

Jos saamme tarpeeksi innostuneita esittelijöitä mukaan kummallekin päivälle, jää aikaa myös messuilla kiertelyyn. Samaan aikaan samassa paikassa järjestetään myös tuttuun tapaan lapsimessut ja ModelExpo.

http://web.finnexpo.fi/Sites2/PetExpo/S ... fault.aspx

Ninde

#1
Ja rohkeasti vaan mukaan! Yhdistys tarjoaa ilmaisen sisäänpääsyn messuille sekä päivän pituudesta riippuen jotain murkinaa. ;)

Sirpa

#2
Ai vitsit, kiva olisi tännekin tulla, varsinkin jos voisi pari tuntia nipistää messujen kiertelyyn omaan laskuun. Millainen messuständi sinne on tulossa? SHY:n esitteitä jakoon, Hoitopusseja ja vanhoja Poskipusseja näytettäväksi, esittelyhamstereita?

Mustikkamaan

#3
^Jep, oliskin kiva et olis sen verta porukkaa et kaikki ehtis myös kierrellä kivasti :) Ja käydä syömässä.

Just semmoi messuständi et hamsuja esittelyyn, esitteitä jakoon, hamsupuotitavaraa myytäväksi ja esiteltäväksi, ja sit vastaillaan kysymyksiin.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Vevve

#4
Tulossa olen :) Mulla taitaa olla taas esille joka lajia.
Syksyllä meillä oli siinä ständillä boxien lisäksi yksi pieni terraario, jossa oli malli-sisustus ja mun robokolmikko touhuamassa. Sellainen olisi kiva, jos joltakulta löytyisi.  :)

Rossu

#5
Multa voisi olla tulossa meidän syrkkiuros, väriltään lks blondi, toinenkin syrkki on, mutta hieman riehakkaampi versio, joten ajattelin tänne ottaa mukaan vain toisen :)
Syrkkipoitsu Locking Up The Sun "Leevi", lks blondi (26.11.2010)

Muistoissa]Talvikkotyttö Milla, normaali (29.7.2008-16.12.2010)[/color]
Syrkkineiti Lilac"Lili", pk keltainen umborous

HR83

#6
Mä oon ihan uusi mutta mulla olis tuo polywhite(dalmatialainen) syyrialainen tyttö.Jos kelpaa niin voin tulla sen kanssa.Mutta en kyllä ole vielä jäsen... YV:tä saa laittaa jos kiinnostaa :)
Ja tuota messuilu kokemusta on monen vuoden ajalta mitä nyt erinäisiä messuja kierrellyt niin auton,koirien kuin ihan vaan PR-keikkojen muodossa.
ja ikääkin kohta lähemmäs 30 v. (ja lasten-ja nuortenalan ammatti pohjalla..) :)

Sirpa

#7
Mihin mennessä pitää ilmoittaa tuleeko vai ei (että ehtii saada esim. sisäänpääsylipukkeet tjtn)?

Ninde

#8
^Sanotaan nyt vaikka 1.4. mennessä, niin ehdin lähettää kulkukortit. Kiinostuneet ilmoittautukaa mulle yksärein tai sähköpostitse. Mainitkaa myös kumpi päivä vai molemmat!


Lainaus käyttäjältä: "HR83"Mä oon ihan uusi mutta mulla olis tuo polywhite(dalmatialainen) syyrialainen tyttö.
Hamsuillahan ei tällaista väriä ole, ilmeisesti kyseessä on musta laikukas?

Lainaus käyttäjältä: "HR83"Mutta en kyllä ole vielä jäsen...
Hakusessa olisi kuitenkin henkilöitä jotka osaavat kertoa myös yhdistyksen toiminnasta, eli omakohtaista kokemusta mm. jäsenyyden kautta olisi hyvä olla.

HR83

#9
Ok.No sit jää tulematta :) Mulle vain sanottiin kun ostin hamsterin että väri on tuo polywhite eli dalmatialainen :D Joka minuakin huvitti.No niinkun jo sanoin niin mua on huijattu :) no heh.

Mustikkamaan

#10
Aktivoitukaahan, etenkin pk-seudun väki! Pääsette tosiaan myös kiertelemään messuilla, tekemään halutessanne messushoppailujakin, siellä on jos jonkinmoista eläintarvikekojua paikalla.

Siellä on myös pienoismallimessut ja lapsimessut, minne pääsee samalla lipulla.

Mulla jää rahapulan takia tulematta, tuli yks äkillinen iso hankinta ni rahatilanne menee ihan nollille (tai noh, miinukselle rutkastikin) :(
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Sirpa

#11
Pahus, en pääse paikalle kuin ehkä sunnuntaina, sekin vielä epävarma  :|

Anonymous

#12
Mä ehkä voisin tulla tonne jompana kumpana päivänä jos tarttee ja jokusen ötönki voin tuoda.

nippinappi

#13
kuinka moni on menossa tonne messuille?

Vevve

#14
^ Ainakin minä, Ninde, Satu- ja Sirpa, kaikki ei tule molemmiksi päiviksi.