• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Rekisteritodistukset

Aloittaja Mustikkamaan, 25.02.08 - klo:16:19

« edellinen - seuraava »

Ninde

#15
Kyllä ne koneitse täytettävätkin auki saa ihan ilmais-Adobella, niitä ei vain pysty tallentamaan omalle koneelle. Tallennusta varten tarvitsee maksullisen ohjelman.

Mustikkamaan

#16
Fiksasin niit ny. Laitan tos heti SHY:n sivuille ku joku on oikolukenu ne mulle, koska sit ku ne on täyttöversioit ni pohjaa on raskaampaa fiksaa. Teen poikaskirjanpidosta täyttöversion.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

KaisaM.

#17
Kiitos  :sydan  Eli nyt se sisarus-kohta pitäisi olla kunnossa sitten?  :)  (että voi laittaa sisaruksille eri värit, eikä ne muutu samaksi)
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Mustikkamaan

#18
Mä teen ne täytöt kokonaan ihan uusiks niin ei pitäis olla semmosta ongelmaa. Joskaan mulla sitä ei oo ollut koskaan, mut en sit tiiä et ignooraaks tää mun käskyi jotenki  :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

_jemina_

#19
Miksi en saa tallennettua koneelleni hamsterin rekisterikaavaketta, siinä sanotaan että ainoastaan voi printata mutta ei tallentaa koneelle? Minusta tämä on vähän kummallista...  :shock: eikö niitä saa tallennettua koneelle? ainoastaan vaan sen lomakkeen mutta sitä ei täytettynä? huooooh... auttakaa joku järkevämpi  :roll:

Mustikkamaan

#20
Pdf:n tallentamiseen tarvitset Acrobat-ohjelman joka on maksullinen. Mitään täyttöpdf-tiedostoa et pysty tallentamaan koneellesi ilman tuota ohjelmaa.

Tulevaisuudessa tulee monipuolisemmat mahdollisuudet, tällä hetkellä ne ovat rajoitetut.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

maijastiina

#21
Mullon vinkki tuohon:
Voit kopioida sivun painamalla vasemmassa ylänurkassa olevaa pallo- neliö-kuvaa T:een vieressa, maalaat sivun, painat muokkaa, copy, ja liittää vaikkapa painttiin jonne voit tallentaa sekä muokata
Campbellien,talvikoiden,syyrialaisten,gerbiilien,kääpiökanien ja marsujen(tulossa elokuun lopussa -14) kasvatusta Lieksassa