• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

piirrä kuva hamsterista

Aloittaja olivia, 06.04.08 - klo:19:27

« edellinen - seuraava »

Nappula

#210
VAU, sanon minä! Uskomattoman hienoja kaikki. Osaisinpa itsekkin! Mutta kun en osaa.  :kieli
† Sateenkaaren Chili, pk hopeanharmaa naaras 20.10.11-10.10.2013

† Vkh tv naaras Neppari 7.8.09-5.10.11

Anonymous

#211
^ ihan samat sanat!

Nappula

#212
^Mmm. Kaipa sitä vain pitäisi kovasti yrittää... Mutta en varmasti ainakaan kehtaa laittaa siitä kuvaa tänne kaikkien ''ihailtavaksi!''  xD
† Sateenkaaren Chili, pk hopeanharmaa naaras 20.10.11-10.10.2013

† Vkh tv naaras Neppari 7.8.09-5.10.11

Anonymous

#213
^ Jälleen voisin kopsata tuon, ihan kuin mun suusta!  xD  Mutta en kyllä tänne laittaisi :D  siis mun kauheita töherryksiä :)



tästähän tulee näköjään mun ja sun keskustelu xD ku ei muut oo vähään aikaan mitään laittaneet.

Nappula

#214
^Niinpä  xD
† Sateenkaaren Chili, pk hopeanharmaa naaras 20.10.11-10.10.2013

† Vkh tv naaras Neppari 7.8.09-5.10.11

Nappula

#215
Suhersin tuossa äskettäin kuvan hamsusta  xD  Ja voitte vaan kuvitella miltä se näyttää!




Edit// Oli pakko korjata
† Sateenkaaren Chili, pk hopeanharmaa naaras 20.10.11-10.10.2013

† Vkh tv naaras Neppari 7.8.09-5.10.11

ammie

#216
^^^ ja ^
Jos piirrätte hamstereita, niin laittakaa ihmeessä näytille! Sitähän varten tämä töpö on tehty.  :) Jokaisella on oma tyyli piirtää ja kaikkien töiä on kiva nähdä.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Tuoho

#217
^ Komppaan ammieta, piirroksia tulemaan! :)

supiainen

#218
minäpäs alan tänä iltana hieman tuhertamaan nupun näköistä, jos ei onnistu niin sitten joku alkukaintainen"hamsteri". kunhan saan jonkun piirrettyä. :D
[size=85]? Delfoin Elga "Nuppu"
syyrialainen, lk, musta valkoinen, s. 12.2.09 ?
[/size]

Anonymous

#219
toki aion piirtää, mutta kattoo nyt kehtaako niitä tänne laittaa.. :oops:       xD


ja jos laitan niin kelpaako semmoset mitkä on tarkotuksella piirretty niinku enemmän sarjakuva hamsuiks tai silleen ettei ne edes esitä aitoa?

Eve87

#220
ehhehh... päätin vähän tuhertaa koneella, tästä tulikin sitten 5-vuotiaan piirroksen näköinen xD hiirellä on vaikea piirtää  :c8  :huh  

Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Anonymous

#221
-------

ammie

#222
Ei ollut oma hamsteri mallina, mutta hamsteri silti. Minskin Jumba-hamsutin siis tässä kuvassa.  :)

Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Anonymous

#223
^ IHAN LIIAN UPEA!  :yes: Tosi aidon näköinen!

Henni

#224
Tosi hienoja kuvia kaikilla. :)  Varsinkin tuo Ammien. Miten joku voikaan osata piirtää noin hyvin? Ehkä munkin pitäis yrittää jotain saada aikaan.
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa