Hamsujen ulkomuotoluokat Liminkassa 1.11.2015 (OSJH ry)

Aloittaja Vevve, 24.09.15 - klo:13:49

Vevve

Olin tulossa, mutta täytyy jättäytyä pois muiden menojen takia. Pitäkäähän hauskaa  :icon_smile:

Eve87

Tulossa tottakai  :sydan: Ihan mahtavaa et saa parit ulkomuotoluokat tänne meille pohjoiseen  :loov:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

gimlixx

Parin marsuilijan kanssa itsekin nyt ilmeisesti tänne lähdössä ja käskettiin kysyä, että löytyisikö ketään hamsteristia, joka haluaisi lähteä vielä mukaan jakamaan bensakuluja?
Reitti on Nokialta Ouluun ja Hämeenlinnastakin tai Raumaltakin pääsee toki jo kyytiin. Kolme meitä on lähdössä ja neljäskin mukaan tosiaan mahtuisi. Lähtö lauantaina ja paluu sunnuntaina.

Sarie

Ajattelin kerrankin ilmottautua hyvissä ajoin  :peukku:

Nythän on sitten hyvää aikaa hamsujen kadottaa lihaksensa ja tiputtaa  karvansa  :futschlach:

Dee

Olen tulossa ja pakko takertua tuohon että Liminka taipuu LiminGASSA eikä Liminkassa. ;)

mariiiii

jensku

Täällä on harkinnassa Jeelin kanssa tulla tänne "kaakon nurkilta". Mut pitänee tarkkaa viel miettii, sillä aika tappo reissu voi tulla, kun päivä eestaas ajoksi menee (yht. yli 10h matka)  :icon_mrgreen:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Vevve

Lainaus käyttäjältä: jensku - 11.10.15 - klo:11:13

Mulla on aina ollut tosi hauskaa pitkillä näyttelyreissuilla. En suosittele yöpymiseen Kempeleen Moottorimajaa tosin, siellä yövyttiin joskus Jonnan kanssa ja se oli karsee  :icon_cheesygrin:

Janzu

^Mä nyt yöpyisin missä vaan läävässä mieluummin ku ajaisin edestakasen matkan vuorokauden sisään, mut ongelmana kun on se että mulla on töitä edellisenä ja seuraavana yönä..... :D vaan ei se pitkä ajomatka muuten, mut mulla otti jo Jyväskylään ja takas ajaessa (215km/suunta) kaasujalan polveen aika paljon, ja Limingan reissun (530/suunta) aamu menis aika tiukille jo ilman isompia pysähdyksiäkin...
(Vois toisaalta koittaa kysellä että olisko kenenkään työkaverin mahis tehä mun vuoroa. Luulis ylimääräsen sunnuntaipalkan jollekin kelpaavan  :icon_e_wink:)