• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Äänestys - oletko SHY:n jäsen

Aloittaja Mustikkamaan, 18.07.07 - klo:08:40

« edellinen - seuraava »

Oletko Suomen Hamsteriyhdistyksen jäsen?

Kyllä
114 (53.5%)
En
42 (19.7%)
En, mutta aion liittyä
57 (26.8%)

Äänestäjiä yhteensä: 207

Äänestys päättynyt: 18.07.07 - klo:08:40

Hamsuli71

#90
Ripirapi on meiltä jäsen, kun on "minihamsulan pikkupomo" sekä kuulemma "äitihahmo Villiinalle" :)
2 VKH campbelli urosta, (s.15.6.20  Nappi (*Juniperus) R.I.P 6.10.2011 ja Jippii (*Jaguar)  R.I.P 31.5.2011 VKH talvikko Villiina (*Helmililja R.I.P 15.1.2012
VKH talvikko Ilo safiiri R.I.P 15.9.2011 , Syrkki pitkäk. valkoinen, punas. Hermanni s. 30.12.2009, R.I P 24.6.2012, Havannakoira Mimmi 2v

Eevi

#91
Olen ollut jäsen kohta vuoden :) Poskipussi on hyvä ja näyttelyistä saa alennusta. Lisäksi haluan tukea yhdistystä.
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Insku

#92
vuodenvaihteessa liitytään

Jos sinulla on yksi ystävä, olet sinä rikkaampi kuin jos sinulla olisi satatuhatta ihailijaa

ZiiCan.

#93
En ole kun ei ole hamsutinta.... :( Mutta sitten jos joskus tulee, niin of course liitytään!
[size=85]Keho, on mun temppeli,
sä oot kaunis kun amppeli,
ja tää asia on kaikille ihan simppeli.[/size]

HamsterSailor

#94
Juu olen :yes: Vuoden 06 lopulla liityin.

Wiivi

#95
Nykyisin olen. Toissapäivänä liityin, ihan lehden takia  :D
[size=85]Lola lk vaalea keltainen 05.01.2010 ?[/size]

jjenna

#96
Kyllä olen  :)
Hamsterikasvatus jäädytettynä

irap

#97
Lainaus käyttäjältä: "KaisaM."En ole mutta aion kaiketi liittyä kunhan on hyvä hetki.  :P
samoii
[size=85]Hyvä ihminen kuulee eläimen kuiskauksenkin,
paha ihminen ei, vaikka eläin huutaisi.
[/size]

Mustikkamaan

#98
Liityinpä jäseneksi taas, viime vuonna en ollutkaan jäsenenä.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

BlondyPöö^

#99
2pv sit maksoin jäsenmaksun joten mukana ollaan:haha
Valtteri? eka hamsu koskaa ;D
Peony?Iita?Texmexi? ma everyhting!?

tiiitu

#100
Olen :) Viime vuonna liityin uudestaan. Jonkin verran oli taukoa etten ollut jäsen.. Ensimmäisen kerran liityin varmaan -04.

Rossu

#101
Jäsen oon.
Syrkkipoitsu Locking Up The Sun "Leevi", lks blondi (26.11.2010)

Muistoissa]Talvikkotyttö Milla, normaali (29.7.2008-16.12.2010)[/color]
Syrkkineiti Lilac"Lili", pk keltainen umborous

Meven

#102
Mun tekis mieli liittyä, mutta koen jotenkin sen niin, että jäsenyys ei hyödytä mua mitenkään. Lisäksi omistan vain yhden hamsterin ja ihan lemmikkimielessä. Toisaalta hamsterit kiinnostaa yleisesti hirveästi, tulevaisuudessa voisin ajatella toimivani enemmänkin niiden parissa.. Ja oishan se kiva, jos luukusta kolahtais toisinaan se jäsenlehti.

Joten vastasin, että aion liittyä. :D En vain vielä tiedä milloin..

Vevve

#103
Lainaus käyttäjältä: "Skars"Mun tekis mieli liittyä, mutta koen jotenkin sen niin, että jäsenyys ei hyödytä mua mitenkään. Lisäksi omistan vain yhden hamsterin ja ihan lemmikkimielessä. Toisaalta hamsterit kiinnostaa yleisesti hirveästi, tulevaisuudessa voisin ajatella toimivani enemmänkin niiden parissa.. Ja oishan se kiva, jos luukusta kolahtais toisinaan se jäsenlehti.

Joten vastasin, että aion liittyä. :D En vain vielä tiedä milloin..

Kannattaa liittyä! Jäsenlehti on kiva, ja saat näyttelyosallistumisista alennusta. Plus tietysti se, että liittyminen tukee yhdistyksen toimintaa eli auttaa esimerkiksi myös tämän foorumin ja sivujen ylläpidossa  :)

Meven

#104
^ En oo vielä käyny näyttelyissä, joten siksi ajattelin siirtää myöhemmäksi. Mutta lehden takia voisin jo liittyäkin. Ja en edes ajatellut tuon tukemisen kannalta! Eli siinä ois kyllä yks tosi hyvä syy lisää, miksi liittyisin.. Täytyykin tässä pohtia tarkemmin vielä. (: