Vaasa, lokakuu EPJY ry

Aloittaja GaneshaX, 13.07.09 - klo:20:23

Avalon

Pakkohan tonne on tulla! :) Vihdoinkin omalla paikkakunnalla näyttelyt. Tuolla on sitten myös Pet- luokka, eikö? Ja onko näyttelyissä yleensä mukana myytäviä poikasia? Jos on niin ajattelin bongata itselleni yhden safiiri talvikon. :) Ja mahdollisesti ilmoittaudun Pet- luokkaan lk normaali syrkilläni.
Syyralaiset:
Lilli, lk normaali 02.08.2008 - 02.08.2010
Laikku, lk vn normaali 02.08.2008 - 29.01.2010

Talvikot:
Obe-Liski "Obelix", helmiässafiiri 28.08.2009 -->

Meillä pyörii myös pari rotta ystäväistä \":)\"

Ninde

Lainaus käyttäjältä: "Jane_O"Mikäs on se tarkka päivämäärä tälle Vaasan näytskälle?
10.10. on päivämäärä.

Kirppu

Mua jäi semmonen vaivaamaan, kun eikös tuolla ole kaikille jyrsijöille luokat..? Niin onko tietoa tuleeko millekään muulle lajille kuin hamstereille ulkomuotoluokat?  :roll:

Enkeli89

enää neljä syrkkkiä, kaksi gerbiiliä, kolme karvaista kania ja kissat-liian moni rakas on nyt tähtenä taivaalla \":(\"

Vevve

Lainaus käyttäjältä: "Enkeli89"epjy on tosiaan eteläpohjanmaan jyrsijäyhdistys ja ppkjy on pohjoispohjanmaan kani ja jyrsijäyhdistys :)

Huomasinkin joo. Ei näitä nyt muista. :D

Saana

Jos Treen näytskästä jää hyvä mieli niin tänne vois kanssa lähteä, jos ois kyyti. :)

@amorous

Näyttelypaikka on Palosaarella. Hieman hankala osata, kannattaa ottaa reitti selväksi ennen lähtöä.
Palosaaren järjestötalo "Järkkäri"
Vapaudentie 27 - Frihetsvägen 27
65200 Vaasa - Vasa

Paikalla on myytäviä eläimiä yleensä hyvin. Kaikille jyrsijöille ja kaneille petluokat ja mahdollisesti myös marsuille ulkomuotoluokat haetaan.

GaneshaX

^ No, eikös navi löydä perille. En mä osais ajaa enää minnekkään ilman sitä XD

Milloin mahtaa olla vika ilmopäivä? Syyskuussa?

Onko mahdollista ilmoittaa hamsterit sekä ulkomuotoluokkaan, että lemmikkiluokkaan?
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

maarit

Tuttu paikka on,kerran sielä on tullut käytyä näyttelyn merkeissä.Siinä on mun mielestä joka ylen rakennus vieressä ja joku kauppa samoin jos en nyt ihan väärin muista.Minäki sinne osasin mennä kävellen rautatieasemalta vaikka Vaasaa tunnen sen verran kun siskon kans tuli sielä pyörittyä sillon kun se vielä asu sielä.
Vois vaikka lähteäkkin.Tähän on nyt kyllä vielä tosin aikaa monta kuukautta.
Tällä hetkellä hamsteriton

Minski

Tamperelaisten kimppakyytikeskustelu on siirretty nyt tuonne kyytipalstalle: viewtopic.php?f=39&t=5248 Jatketaan suunnittelua siellä ja kimppakyydistä kiinnostuneet voivat lisätä nimensä listaan :)
Hamsteriton tätä nykyä

Avalon

Syyralaiset:
Lilli, lk normaali 02.08.2008 - 02.08.2010
Laikku, lk vn normaali 02.08.2008 - 29.01.2010

Talvikot:
Obe-Liski "Obelix", helmiässafiiri 28.08.2009 -->

Meillä pyörii myös pari rotta ystäväistä \":)\"

NuclearBitch

Hmm, jos nyt saan nuo otukset parempaan massaan, niin tännehän voisi lähteä :)

Vevve

Lainaus käyttäjältä: "Avalon"En tiedä kuuluuko tänne mutta: Jos joku on tuomassa myyntiin Talvikkoja niin mulle saa ilmoitella. Mulla olisi hankinnassa Talvikko, mutta kaikki on niin "kaukana", joten ajattelin jos joku tuo tänne näyttelyyn Talvikon poikasia, niin mua kannattaa heittää vaikka YVllä.

Meiltä ehkä, jos pääsen lähtemään ja poikasten kanssa menee kaikki putkeen. :)

viiru

Meiltäkin on varmaan jonkinlainen kokoonpano lähdössä näyttelyyn. Pitäähän se hyödyntää, kun kerrankin ei tarvihe olla itse järjestämässä.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Niina-03

Mikähän papovatilanne on Ruotsissa tätä nykyä? Tietääkö kukaan?
Aina joskus on nimittäin Ruotsista tullut lemmikkihamsua tms. Epjyn järjestämiin Vaasan näyttelyihin. Ja tokihan Vaasalaiset eläinkaupat ovat ostaneet Ruotsin tukusta hamsuja jo pitkään.
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]