• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Uudet tulokkaat

Aloittaja jennu, 26.02.09 - klo:19:00

« edellinen - seuraava »

Looq

#390
Onnea teille.  :)

Merzie

#391
Tampereen reissulta tarttui mukaan lk cinnamon valkonauhainen ihme&kumma-poika. Ja myös kaksi piskuista robotyttöä! ihastuttavia ovat, kiitoksia paljon Saana Kankare!
[size=85]Dina-PK syyrialainen
Diiva-LK syyrialainen
Didius-PK rex syyrialainen
Urn - lk syyrialainen
Ihme - lk syyrialainen
Noitakuningas-LK syyrialainen
Dita-talvikko
Varjoruhtinas, talvikko
vielä nimettömät robo-tytöt[/size]

Saana

#392
^Ollos hyvä vaan. :)

Meille tuli viikonloppuna 5(!!) uutta hamsua. :)

Taikahamsulta tuli kikkurainen lk cinnamon vn Moon Light Prince, josta varmaan tulee "Rinssi". Wiidiiltä tuli myöskin kikkura pk musta Mission to Marzipan "Marsipaani" eli varmaan kohta "Marsu"...

Yökyöpelin hamsulasta tuli suloinen kiinarineiti Taimi.

Lappeenrantaan oli erääseen eläinkauppaan talvikoiden seassa salamatkustajana tullut kiinarityttö, joka muutti nyt meille. Ja Lpr:sta tuli takaisin kotiin oma kasvattini Öykkäri (toivottavasti oikein _antoisia_) eläkepäiviä viettämään.

Eli ei ole tekemisen puutetta ainakaan vähään aikaan täällä. xD

HAMUFANI

#393
ummm. teillon kaikilla hamsuja mutta mulla eeeei  :cry:
muttaneon ihania  :lov

Anonymous

#394
Meidän You Can't Catch me alias Muru Kiitos GaneshaX vielä kerran. Tarttee ottaa uusia kuvia kunhan kerkee.

suttuli

#395
Tänään kotiutui pikku syrkkityttö, nimi vielä mietinnässä, mahollisesti Neppis :D

Ja on se vaan niin ihanaa seurailtavaa nuo sen touhut <3


@amorous

#396
Hamsterilan  tämän syksyn viimeisimpiä tulokkaita:
 
Kotiin jäänyt O-poikueen Ope-Retta: kiltti ja hieno :sydan


Eläinkaupasta löytynyt Ruotsin tukkuhamsteri, jota pidetty ilmeisen hyvin, koska on niin kesy ja kiltti. :lov


Kotiin jäänyt M-poikueen Mad-Onna: menevä pakkaus, mutta kiltti. Repi pelihousunsa Vaasassa. :lol:


P-poikueesta kotiin jäänyt säpäkkä herra Paanuk-Atto, ei narise mutta ei viihdy yhtään kädellä, hieman :hyper


Ja Marjalta tullut Susa-Erma´s Aleksi-boy. Kiltti mies  :sydan

HamsuNeiti

#397
Mulla ei oo vielä omaa hamsuu, mutta tulin tänne siksi, koska tykkään ja oon kiinnostunut hamstereista. Mutta kyllä on aikeissa hommata hamsun!  :)
Talvikko tyttö Nelli
8.9.2010

Looq

#398
Vitsit ku on söpöjä hamsuja @amorous'ksella.  :lov
Kyllä mullekki kelpais. :)

Hamsufani97

#399
Meille muutta ensi viikolla PK hopeasoopeli uros. En malttais millään oottaa muutamaa päivää :D

lafleur

#400
Minä saan huomenna ensimmäisen hamsterini. Lyhyellä varoituksella tämä tuli, kun kuulin että Hesylle on saapunut 28 kotia etsivää hamsua. Tänään olen väsännyt terraarion kuntoon ja huomenna toivottavasti palaan reissulta uusi lemmikki mukanani. Jännityksellä odotan miten tullaan toimeen. Ennestään minulla on ollut kaksi koiraa, nykyään kotona asustaa kissa ja valkovatsa siili.

Hamsufani97

#401
Lainaus käyttäjältä: "lafleur"Minä saan huomenna ensimmäisen hamsterini. Lyhyellä varoituksella tämä tuli, kun kuulin että Hesylle on saapunut 28 kotia etsivää hamsua. Tänään olen väsännyt terraarion kuntoon ja huomenna toivottavasti palaan reissulta uusi lemmikki mukanani. Jännityksellä odotan miten tullaan toimeen. Ennestään minulla on ollut kaksi koiraa, nykyään kotona asustaa kissa ja valkovatsa siili.

^Onnea sinne! Mitä hamsterilajia tämä ensimmäinen hamsusi on? :D

maiza83

#402
meillä on 5vk ikäinen tyttö florenza eli typy.jos teillä on samalta kasvattajalta otettuja niin laittakaa yksityisviestiä :)


Edit. Kannattaa varmaan kertoa kuka se kasvattaja on :)
-Minski-

Marla

#403
^Jos tuo on se ps creme, niin sitten on tuon veli, Fortune. :) Muutti tänään tänne. Kiitoksia wiidiille kuljetuksesta!
Kun nyt on vain kännykkä käytössä, on hankala laittaa kuvaa, mut sellainen pk ps valkoinen tuo on. :sydan Ihana söpöläinen.

lafleur

#404
Hamsufani97: ilmeisesti se on Talvikko. Kävin tänään katsomassa ja varasin yhden poikasista. Ne aikuiset yksilöt vaikuttivat tosi stressaantuneilta ja säntäilivät pitkin häkkiä ja kiipeilivät seiniä ylös ja alas  :(  Ajattelin että näin aloittajana olisi parempi ottaa poikanen, joka ei ole yhtä traumatisoitunut kuin nuo aikuiset. Vaikka toisaalta käy niin kovasti sääliksi niitä stressaantuneita hamsu parkoja, että haluaisi varmistaa niillekin hyvän loppuelämän.

Eläinlääkäri tarkistaa hamsut vielä huomenna, joten en saanut pientä kotiin tänään. Tiistaina luultavasti pääsen sen hakemaan. Onneksi on tämä foorumi jolta saa hyvää tietoa hamsun hoitoon!