• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

20.1 Hamsterinäyttely Vantaa

Aloittaja Elliska, 01.12.07 - klo:19:42

« edellinen - seuraava »

Minnaw

#90
Kaikille paljon lykkyä pyttyyn huomiselle!
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Vilma

#91
Kaikille meiltäkin onnea!
Jännittää ihan hirveesti... :D
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Mustikkamaan

#92
Hei!

Näyttelypäivä oli minusta oikein onnistunut - kiitos teidän kaikkien ahkerien toiminenkilöiden! Kerrankin tehtävät vaikuttivat jakaantuneen tasaisesti, oli aivan ihana näyttely :) Toivottavasti olitte samaa mieltä!

Suuri kiitos siis sihteereille, assareille, puffaihmisille - ja tietysti tuomareille!

Terveisin
Heidi/SHY
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Elliska

#93
Oli hieno näyttely. :sydan
Onnea voittajille, ja kiitokset minunkin puolesta toimihenkilöille.

Meille muutti näyttelystä ekat robot :lov

NarnianHeikku

#94
Mä olin niin sitä mieltä että kyseinen tapahtuma oli lauantaina. Olin sitten aamulla että mitä tekisi kunnes tajusin mikä päivä oli. Tultiin sitten miehen kanssa katsomaan hamstereita ja ihmettelemään.Mukavalta näytti, itse kun olen vuosia gerbiilipuolella pyörinyt!
Löytyihän sieltä sitten hamsterikin mutta kun ei ollut puhelinta niin ajattelin etsiä kotiin päästyä kasvattajan täältä. Olisinhan minä voinut tietty huudella paikan päällä, mutta minkkäs tekee kun on tälläinen juroturpa:D

Ehkä ensi kerralla pääsen mukaan ihan oman hamsterin kanssa, jos sellainen kaveri nyt sattuu löytymään!:)
Narnian Fantasiagerbiilit

Tarja

#95
Kiva näyttely oli..  ;)

Minnaw

#96
Väsynyt ja rättipoikki olen, mutta päivä oli kyllä kaikenkaikkiaan ihan onnistunut!
Kiitos kaikille! :sydan
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Anonymous

#97
Kiitos erittäin paljon mukaville matkaseuralaisille, oli erittäin kiva reissu teidän kanssanne. :pilehile:
Päivä oli mukava ja nyt on veto aika pois, hamsterit pärjäsivät ihan hyvin josta olen todella tyytyväinen, järjestelyt olivat hyvät ja paikka tilava. Hiukan jäin kaipaamaan buffetin puolelta enemmän ostettavaa XD

Goue

#98
Kiitos myös minun puolestani kaikille kivasta ja antoisasta päivästä! Etenkin matkaseura oli laadukasta, mennen tullen.  ;)  Kanssani loppumatkanhan taivalsi meidän uusi syrkkipoika! Ja kyllä se manselaisten kimppakyytikin oli mukavaa seuraa!

Mietin aamulla kellon soidessa 03.45, että kuinkahan päivä menee ja miten sitä jaksaa, mutta kun sain kunnian toimia tuomariharjoittelija S. Kankareen sihteeriharjoittelijana, niin johan päivä hurahti!  :)  Kiitos Saanalle tilaisuudesta olla apuna, vaikka kommelluksiakin meinasi tulla.  XD

Oli oikein mukava myös saada kasvoja monille nettitutuille!
Toivottavasti näemme sankoin joukoin myös Tampereella maaliskuussa.

Mustikkamaan

#99
^Olit tosi ahkera :) Olin ihan järkyttynyt, kun äiti kertoi, että nostitkin sen painavan laatikon itse! Olin jotenkin ihan pökkelönä enkä tajunnut alunperin, että voisin kantaa sen sinulle autoon. Hyi että tuli hirmuinen olo kun kuulin että kannoitkin sen itse  :shock:

Kiitos muuten leipureille ja Niinalle ihanasta makaronilaatikosta  :) Hitsi unohdin maistaa niitä mokkapaloja :( Mian anopin tekemä kuivakakku oli kyllä todella maistuvaa! Voisit tuua joskus meille semmosii XD
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Goue

#100
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"^Olit tosi ahkera :) Olin ihan järkyttynyt, kun äiti kertoi, että nostitkin sen painavan laatikon itse! Olin jotenkin ihan pökkelönä enkä tajunnut alunperin, että voisin kantaa sen sinulle autoon. Hyi että tuli hirmuinen olo kun kuulin että kannoitkin sen itse  :shock:
Voi sua...  :lov  Ei mulla teho ja toiminnot oo kuin vähentyneet vain vähän... Kyllä sitä nyt yksi laatikko vielä autoon menee.  xD  Kiitos itsellesi päivän ahkeroinnista!

Jane_O

#101
Juu kiitos kaikille eilisestä :). Näyttely ja matkat sujui oikein sutjakkaasti hyvässä seurassa. Suuren hamsumäärän takia ei kyllä valitettavasti ehtinyt kauheasti ihmisten kanssa jutskata. Ja ihme ja kumma: käsikään ei ole onneksi kipeä ;).
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Oranssi

#102
Kiitos näyttelystä järjestäjille ja kaikille muillekin! Oli tosi mukavaa :) Yhteydetkin pelasivat loppujen lopuksi hyvin, kiitos mm ylinopeutta ajaneen pitkän matkan bussikuskin ;) Ei ole koskaan ennen päässyt Turusta Helsinkiin yhtä nopsasti. Kasvatit + omat hamsut pärjäsivät mukavasti, arvosanatasohan oli yleisesti aika matala, yksi ERI koko näyttelyssä - eikä tosiaankaan meille. Olen kuitenkin ihan ylionnellinen Compañero-papan Paras Veteraani lk -rusetista ja Ninon upeasta hamstraussuorituksesta :) jota Compañero-pappa komppasi hienosti kakkossijallaan. Näyttelyn supermenestyjä taisi olla Satumetsän Niina hamsuineen, onnittelut!! Samaten Soundlover's Helille onnittelut Xanadun** ja nuorten hamsujen Amelien ja Auroran menestyksistä! t.Paula

Minski

#103
Juu oli kyllä tosi kiva näyttelypäivä ja kaikki pelasi hyvin :) Kiitos kaikille tasapuolisesti !
Ja tietysti onnea menestyneille :)

Lainaus käyttäjältä: "P.H"Kiitos erittäin paljon mukaville matkaseuralaisille, oli erittäin kiva reissu teidän kanssanne. :pilehile:
Lainaus käyttäjältä: "Goue"Etenkin matkaseura oli laadukasta, mennen tullen.  ;)  Kanssani loppumatkanhan taivalsi meidän uusi syrkkipoika! Ja kyllä se manselaisten kimppakyytikin oli mukavaa seuraa!
Oli kyllä oikeesti tosi mukavaa ja hauskaa seuraa tämä yhteiskyyditysporukka, kivaa oli :)
Ehdottomasti toistekin lähden mukaan (jos huolitaan :D) !

Näyttely meidän hamsuilla meni yli odotusteni, mikä oli tietysti vain positiivista :) Oma kasvattini Unnaliina Unelmanalle (lk keltainen musta valkonauhainen) oli lyhytkarvaisten kakkonen ja sai vielä sertinkin, tosi hienoa :pileet: Veljensä Nathaniel Nallekarhu (lk hunaja-kyyhkynharmaa valkonauhainen) oli koestandardien toka ja tuomarin suosikki. Ja meidän toinen hunaja-kyyhkynharmaa Firefly's Hienohelma oli koestandardien ykkönen ja sai koestandardisertin, niin ja oli bis1 :)

Onnea myös Maijulle ja kiitos kasvattini Henrick Hempeän-Hemmon hyvästä hoidosta ja lemmikkiluokan menestyksestä <3

Ainoa mikä varjosti päivää oli kasvattini Emil Erityisen-Epun (lk keltainen musta) knikki-epäily, poika olisi muutoin niin hienolla mallilla :| Täytyy tarkkailla pojan häntää.

Niin ja tulihan tuolta näyttelystä meidän Hienohelmalle komea ja ihana kyyhkynharmaa-poikakin lainaan :sydan

Lainaus käyttäjältä: "Jane_O"Ja ihme ja kumma: käsikään ei ole onneksi kipeä ;).
No se on jo aika hyvin, jos ei tunnu yhtään kädessä se kirjoittaminen, oli kuiteskin niin paljon hamsuja arvosteltavana.
Hamsteriton tätä nykyä

Ninde

#104
Kiitos Jane_O:lle sihteeröinnistä ja Minskille assaroinnista! Olitte ripeitä ja ajantasalla, mikä auttoi todella paljon siihen että pysyttiin aikataulussa, vaikka eläimiä olikin paljon. :) Yritän raapustella myöhemmin vähän kommentteja tuomaroinnistani, jos vaikka saisi vaihteeksi raportin Poskipussiin asti.

Näyttelypäivä oli mielestäni kiireestä huolimatta todella kiva. Kiitos vielä Lorelle, Annille ja Mirille edellisillan viihdykkeestä. ;)

Onnea kaikille menestyneille ja tuloksiinsa tyytyväisille!