• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsujen wikisivu

Aloittaja hitan, 24.10.07 - klo:01:14

« edellinen - seuraava »

Vevve

#105
Löysin tänään niin hienon kiipeilypuun kaupassa käydessäni! Talon takana oli jotain monttua kaivettu ja sieltä oli noussut puunjuuria ylös. Revin yhden ison ja kuorin sen, nyt se lilluu kylpyammeessa kun ei mahtunut uuniin.  :D

Nape

#106
Vevve, konstit on monet :D
Mulla tulee aina mieleen kaikista uunituksista yms se, kun esikolla oli pienenä syyhypunkki ja mä saunotin sen ulkovaatteita, että päästään eroon ikävästä vaivasta niin saunotinpa sen lenkkarit niin, että pohjat irtos :haha


Kyllä tuo MInni on kesy! Kiipee tosta noin vaan häkistä kädelle ja eilenki loikkas kädeltä olkapäälle ja tassutteli menemään :lov

Insku

#107
mellillä oli eilen 1 vuotis synttärit :lov sai hienon "kakun" tuo tyttö

Jos sinulla on yksi ystävä, olet sinä rikkaampi kuin jos sinulla olisi satatuhatta ihailijaa

KaisaM.

#108
Voih tuota meidän pikku venäläistä. Ensin Nadjaa vaivasi nuha, ja nyt kun se on parantunut, on hammasongelmia. Jo tullessaan neidillä oli aika pitkät hampaat, joita lyhensin kertaalleen. Perjantaina kun menin Kotkaan (Nadja ja Göran olivat mun äidin hoidossa), huomasin, että alahampaat olivat taas tosi pitkät ja ylähampaita ei ollut ollenkaan!  :shock:  Leikkasin reilusti alahampaita ja niistä tuli paremmat. Mutta nyt huomasin että toinen alahammas oli katkennut kokonaan!  :|  Neidillä on nyt yksi hammas ja möössään sille ruokia, toivottavasti hampaat kasvavat takaisin...
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Minski

#109
^ Voi toista. Jyrsiikö se jotain noin kovasti vai miten sillä hampaat katkeilee ja lähtee ?

Nape: Minnin veli Dante on ihan samanmoinen ja Dantehan on lemmikkiluokassakin pärjännyt hyvin, on lemmikkivaliokin :)
Hamsteriton tätä nykyä

MirkkuH

#110
Voi iik...mulla on noi syrkit vielä täällä ja mä olen kohta ihan myyty :sydan  ...yritin laittaa niille vähän enemmän virikkeitä, kun ovat vielä ainakin ensi yön. Toi poitsu on kyllä sellanen kiltti luppana että ja tytteli on oikea rämäpää :lov  

Kyllä sen huomaa noista, että on pidetty hyvänä, ei ne pelkää mitään. :)

...en tiedä onko tään nyt sitten menoa, olin ajatellut vielä jonkin aikaa pyristellä  :haha ...eikun poikaskuvia tsiikaamaan

KaisaM.

#111
^^Ei se mitään jyrsi, siis ei mitään pinnoja tms. Jotenkin ne vaan ylikasvaa ja kuluu ja katkeilee, toivottavasti ne tossa tasaantuis, jos ne liittyis jotenkin kasvuun tms. Emmätiä, pitää seurata.
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Minski

#112
^ No höh, onpa outoa. Voisko sillä olla sit vaan jotenkin haperot hampaat, ei tuo kyllä normaalilta kuulosta kuitenkaan. No onneksi huomasit asian nyt ennenkuin ehdit käyttää sitä jalostukseen, jos tuo on vaikka jotain periytyvää. Toivotaan, että syy on kuitenkin ihan joku yksinkertainen.

Meidän ruotsintuonti Cyrus muuttaa huomenna lemmikkikotiin. Kurja kyllä luopua tuommoisesta ihanasta nallukasta, mutta toisaalta pääseepä ainoaksi hamsuksi huomion keskipisteeksi sitten :)

Lainaus käyttäjältä: "MirkkuH"Voi iik...mulla on noi syrkit vielä täällä ja mä olen kohta ihan myyty :sydan ...yritin laittaa niille vähän enemmän virikkeitä, kun ovat vielä ainakin ensi yön. Toi poitsu on kyllä sellanen kiltti luppana että ja tytteli on oikea rämäpää :lov  
Kyllä sen huomaa noista, että on pidetty hyvänä, ei ne pelkää mitään. :)
...en tiedä onko tään nyt sitten menoa, olin ajatellut vielä jonkin aikaa pyristellä  :haha ...eikun poikaskuvia tsiikaamaan
Kyllä se on nyt sillä tavalla, että syyris sun on otettava, turhaan siinä pyristelet :)
Joko tyttö pääsi omaan kotiin ?
Hamsteriton tätä nykyä

KaisaM.

#113
Jep, pitää kyllä seurata normalisoituuko noi hampaat ja jos niin, niin sitten käyttää jalostukseen, onneksi on vielä monta kuukautta aikaa seurata.

Meidän ruotsipoika Göran on ihanan pyöreä pikku satiiniturkki, saisi vähän vielä kasvaa kyllä.  :D
Puoli olohuoneellista syyrialaisia.

Nape

#114
Aikamoinen villikko tuollanen hamsterinpentu :D  Selvästi meille tuo Linda kotiutunu, yhtään ei ujostele mittään, hihaa pitkin kiipes "syliin". Ongelma meinas tulla siinä vaiheessa, ko mulla oli huppari auki ja tämä viiletti suoraa kohti kainaloa :haha  
Kuviaki yritin ottaa ja kameran johto roikkui dunassa niin sitäki pitkin yritettiin syliin päästä.

Nape

#115
:kuiva:  Voi vitsit vieten! Mä tilasin Minnille sen juoksupyörän, se oli hyvä, suht äänetön ja silleen, niin eilen huomasin, että se on RIKKI :x  Eli se ei kyl kerenny kauaa homehtua, vajaan viikon ja nyt täysin mäsänä.
Ei Minni siinä nyt niin paljoa juossu, että se ois sen takia rikkoutunu.

Henni

#116
Nyt on molemmilla hamsuilla puhdas asumus :)
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Skywalker

#117
Ääh, mua ärsyttää kun oon noita 'ostetaan/myydään" palstoja seuraillu aika tiiviiseen tahtiin lähiaikoina ja viimeviikolla kun Apulaan oli tullu kiinnostava ilmotus (ei ollu ehtinyt oleen sivuilla varmaan tuntiakaan), otin saman tien sähköpostilla yhteyttä, mutta kun vastausta ei kuulunut pariin päivään niin laitoin tekstiviestiä, eikä siihenkään vastattu :( Onko teidän mielestä kamalaa ahdistelua jos laitan vielä kerran sähköpostia?
talvikkolauma ja vahtikoira

Mrk

#118
^Ei mun mielestä, ehkä myyjä on unohtanut vastata sinulle tai hän ei ole päässyt koneelle. Tekstaria mielummin kannattaa soittaa, itse en edes vastaa tuntemattomista numeroista tekstarilla tuleviin poikaskyselyihin ( vaatisi meinaan aika monta näpyteltyä tekstaria että niiden perusteella poikasen jollekin lupaisin). ;)

Skywalker

#119
Täytyypä laittaa postia, ois pitänyt kyllä heti soittaa, eikä laittaa edes sitä sähköpostia, mulla vaan on aina hirveet ongelmat muutenkin soittaa mihinkään :D Mikä on sinänsä mielenkiintosta, että töissä joudun kuitenkin (lähes) päivittäin soittaan- ja vastaanottaan puheluita ja niiden kanssa ei ole mitään vaikeuksia :D
talvikkolauma ja vahtikoira