• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hyviä eläinkauppoja-lista

Aloittaja Minski, 19.07.07 - klo:19:54

« edellinen - seuraava »

Mai-Katti

#300
^Sääli että eläinkauppaa tuntuu olevan kannattavampaa pitää vähemmän eläinten ehdoilla. Tulee vissiin liian kalliiksi tarjota asialliset tilat jne.  :(

Lillugga

#301
Oulun lilzoo on mun mielestä ihan hyvä kauppa :) ostin sieltä dunan tarvikkeilla. Hintaa oli 80e,mutta sain alennusta jtn 6-8e? en muista tarkalleen.Ja siellä on myös muistaakseni talvikot asunu 71x46x31,5 dunissa.Siinä on vaan se asia että yks talvikko maksoi siellä 50e ;)  Zooplussastakin oon tilannut kerran ja paketti tuli niinkuin pitääkin.
Believing Love - Vilperi -   30.06.2011-10.02.2013 <3

Lillugga

#302
-
Believing Love - Vilperi -   30.06.2011-10.02.2013 <3

Hamsterix

#303
Lainaus käyttäjältä: "jeebu"Ketään Jyväskylässä asuvaa?
Mitä eläinkauppaa suosit?  :)

Jyväskylässä on useampi hyvä eläinkauppa. Itse suosin keskustan Reporankaa, sillä se on lähimpänä minua ja olen tottunut asioimaan siellä. Palvelu Reporangassa on aina mukavaa ja iloista, ja myyjät kyllä auttavat jos on ongelmaa. Jyrsijätarvikkeita on ihan hyvin, paljon ovat ruokapuolella nyt laajentaneet mm. laadukkaisiin JR Farmin tuotteisiin, mutta löytyy myös niitä väriainemössöjä mitä itse en suosi. Asumuksissa ja muissa jyrsijätarvikkeissakin löytyy ihan hyvin, mm. maxiduniakin on tullut myyntiin. Muille eläinryhmille kattavat hyllyköt, ja akvaarioita yms. hyvin. Myytävillä eläimillä ihan hyvät olot.

Toinen hyvä on Faunatar, missä hinnat on aika korkeat, mutta sen puolesta jyrsijäpuoli ihan notkuu tavaramäärästä. Tuotteita monilta valmistajilta. Myös muille eläimille hyvin tuotteita, ja myytävillä eläimillä hyvät olot.

Sitten on Karvakorvat, ja Musti ja Mirri vielä ainakin, mutta itse en niissä kovin usein käy. Enemmän ovatkin kai painottaneet kissa/koira tavaroihin mutta löytyy myös jyrsijöille asioita hyvin.

Olikohan vielä muita?? No nyt en muista! Nuo oli ne mun lempparit täällä. Reporanka ja Faunis.  ;)

Katitar

#304
Lainaus käyttäjältä: "Hamsterix"Nuo oli ne mun lempparit täällä. Reporanka ja Faunis.  ;)

mäkin oon aika samoilla linjoilla!  :)  Faunattaressa on valikoimaa ihan mielettömästi ja molemmissa saa kyllä asiantuntevaa palvelua (ainakin vakkarihenkilöstöltä). lisäksi molemmissa on lemmikeillä hyvät olot ja ei kai hintatasossakaan kummoisempaa eroa ole (lue: suht hinnakkaita molemmat  :D ).

Lemmikkikeskuksessa ei paljoa taida jyrsijätavaraa ollakkaan ja sama tilanne on ikävä kyllä Musteissa ja Mirreissäkin (vinkkinä kuitenkin että Seppälän M&M myy useimmiten alennuksella kaikkia herkkuja ja ruokia). Rahulan rehun tilannetta en taida tietääkkään.. ja Karvakorvia en suosittele omasta henkilökohtaisesta mielipiteestäni johtuen.
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

jensku

#305
Mustin ja Mirrin Outlet liike on paras tällähetkellä täällä lpr:ssä. kakkosena tulee itse musti ja mirri. Mutta toi oultlet on nähtävästi ensimmäistä kertaa liikkeellä, ja lpr oli eka paikkakunta jossa liike avasi ovensa. Tammikuussa liike sulkeutuu täällä  :( Siellä myyää kyllä aivan mahtavaa kamaa kaneille ja jyrsijöille. häkkejä, virikkeitä, ruokaa ja tossiii halvalla.  :D Ja myös kissoille ja koirillekkin löytyy tavaraa.
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Sahapukki

#306
Joensuun rantakylässä on pienimuotoinen eläinkauppa, jolla ei ole nettisivuja. Meinasi joutua konkurssiin, koska kauppa ei tuottanut hyvin. Eläimillä on hyvät oltavat. Hintataso ei ole kauhean korkea, yleensä aina löytyy jotain josta saa alennusta ainakin yli 10%. Jyrsijöillä ei teetätetä poikasiakaan kun naarailla maks. 2 krt tämän elinaikana. Juomapulloista vaihdetaan vedet päivittäin. Tuon eläinkaupan omistajan lisäksi siellä käy myös yksi muu työntekijä, eli hyvin pieni työntekijä määrä. Onneksi asiantuntevaa porukkaa - ei myy myöskään hamsterivillaa. Käsittelevät näitä suht. paljon, varsinkin myytäviä hamstereita. Tuolta ostin hamsterini Vikin, vuonna -10. :)
Ylpeä, kolmen hamsterin omistaja :-)

Humselo

#307
Kaipailisin vinkkejä hyvistä eläinkaupoista pääkaupunkiseudulla?

Tarkemmin sanottuna, ollaa pojan kanssa lähdössä perjantaina Vantaalle jouluostoksille, suuntana mm. Biltema, Ikea, Hobbyhall. Mua houkuttais poiketa Petshopin varastomyynnissä, mutta onko kellään kokemusta millainen paikka on? Kannattaako ajaa sinne asti, kun muuten liikutaan kehä 3 tuntumassa?
Olisko mitään muuta kauppaa tolla suunnalla, missä suosittelisitte käymään? Missä on hyvä valikoima jyrsijä tarvikkeita ja ruokia, ja mielellään eläimiäkin ihailtavana?

Vinkit myös nelostien "varrelta" kehä 3 - Lahti väliltä kelpaa :)

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

Vevve

#308
^ Kävin siellä juuri viime viikolla. En ole varma onko varastomyymälä vielä auennut, kun paikka on vasta muuttanut — ennenhän sieltä on saanut vain etukäteen tilattua tavaraa. Kannattaa varmaan soittaa ja kysyä. Hinnat heillä on aika kivat ja valikoima, mutta eläimiä ei ole.
Sinne on sit aika vaikea löytää. Sisäänkäynti on sellaisella lastauslaiturilla, jossa on keltainen iso ISSOS-plakaatti. Ylös kuutoskerrokseen (?) mennään sellaisella isolla tavarahissillä.

Keskustassa on Keskustan Eläinkauppa jossa on jonkin verran eläimiä, Itäkeskuksessa Faunatar ja Megaeläin. Nämä kaikki ihan ok asiallisia kauppoja.

Tuuli99

#309
Hmm,sanoisin et PetPoint,on paras
Mual on tosi pienet tilat :|   :pileet:

Hilmeliini

#310
tampereen jankan onnen lemmikit on kyllä tosi hyvä!  :)  kävin siellä tänään, mukaan tarttui laadukkaita herkkutikkuja (1e per paketti  :D ), kalterihäkki, iso duna, mineraalikiviä, 2 juomapulloa ja herkkuja, kaikki tuo (myös häkit) yhteensä30 e!!  :D
Kolme pupua ja kaksi hamsteria, kasvatus loppunut 2013.
Lk creme ps n. Musti Somali Neekeriina
Lk norre laikukas n. Sirpa Unelma Kaarina

Meven

#311
Lainaus käyttäjältä: "Hilmeliini"tampereen jankan onnen lemmikit on kyllä tosi hyvä!  :)  kävin siellä tänään, mukaan tarttui laadukkaita herkkutikkuja (1e per paketti  :D ), kalterihäkki, iso duna, mineraalikiviä, 2 juomapulloa ja herkkuja, kaikki tuo (myös häkit) yhteensä30 e!!  :D

Mitäh?! Nyt kyllä rohkaistun ja lähden jankaan seikkailemaan! Tekis hirveästi mieli käydä tuolla, mutta en oo koskaan ollu siellä suunnalla bussilla ja tampere on muutenkin niin vieras vielä, ettei rohkeus oikein riitä. :D

Nitta

#312
varkauden paras eläinkauppa on lemmikkikeskus:D
Alpo<3
RIP Biggeri<3
Konni<3

p@llero

#313
Rovaniemellä oleva Jälki (jälki.net) on ehdottomasti paras eläinkauppa mitä olen nähnyt. Eläimillä on suuret ja virikkeelliset tilat, kaupan sisustus on hieno, paljon JR Farmin tuotteita ( :D ), hienoja virikkeitä ja tavaroita (mm. Trixie ja Karlie Wonderland), Hyvä palvelu, ja suuri valikoima kissan ja koiran tavaroita sekä ruokaa. :) Tykkäsin tosi paljon, tulen olemaan kyllä ihan vakioasiakas  XD (melkein ainakin)
Syrkkinaaras Mocca *29.11.2011

Eläimet ovat paranneltu versio meistä?

Talvikko_lover

Mikä on paras eläintavikekauppa netissä ? :)
Ja nimenomaan eläintarvikekauppa , ei lemmikkieläinkauppa , koska leluja ja ruokaa talvikolleni etsin :)
Kiitos ! :sydan: