Jyväskylä 13.4.13

Aloittaja jensku, 28.02.13 - klo:17:38

saija

Ensimmäinen mahdollinen juna on jyväskylässä 10.36. Itse matkapahoinvointisena tulisin mielummin junalla kuin bussilla. Lisäksi hamsukassille on junassa paremmat tilat. Mut jos Eve ja Ely tulee bussilla jolta olis kätevä kuljetus näyttelypaikalle niin vedän sitte vaan pahoinvointilääkettä naamaan  :juuu:

Ely

Mä en bussilla kulkisi myöskään mielellään juurikin matkapahoinvoinnin vuoksi :D Meiltä juna menee muutenkin niin paljon kätevämmin.
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Sintturainen

Joskus männävuosina Jyväskylän näyttelyn arvostelut alkoivat vasta klo.11 juurikin huonosti kulkevien julkisten takia. Voisko näyttelyn alkamisajankohtaa vielä muuttaa tunnilla? Helpottais myös meitä pitkänmatkalaisia, ei tarvis lähtä niin aikasin ajaan...

Kuitenkin kellään tuomarilla ei oo ihan hirveesti arvostelevaa, niin voitas silti päästä ihan ihmistenaikoihin poiskin... Mihin luokkiin voi jälki-ilmoittaa?

Eve87

En oikein usko, että näyttelypäivä venyis yltiöpitkäks vaikka sitä arvostelun alkua vähän venyttäskin  :icon_cheesygrin:

Viivi

Minä voisin assaroida lasten lemmikit  :peukku:

Ritu

Jos näyttelyn alkua myöhästetään, pystyn hakemaan ihmisiä asemalta. Muuten en pääse, koska pitäis olla jo sihteröimässä.
- Riikka

tiiahei-

Toivottavasti näyttelyä ei myöhäistettäis, vaikka oishan se kivempi lähtee ajamaan myöhemmin, mutta paljon kivempaa on olla ihmisten aikoihin taas illalla kotona rankan näyttelypäivän jälkeen!

Ritu

^Jokatapauksessahan jotkut arvostelut alkaa myöhässä, koska osa tuomareista tulee ilmeisesti junalla. Mua mietityttää vaan saavuttaisiko viesti kaikki. Vai menisikö osa järjestäjistä kuitenki paikalle aikasemmin jolloin sillä ei ole niin väliä?
- Riikka

Eve87

Lemmikkinaaraat ainakin alkaa myöhässä, koska mun juna kajaanista on perillä 10:09  :mhappy:  Joku kiva ihminen mulle sihteeriksi?  :yes:

Sintturainen

Niin, mietin vaan että onko se vähän hassua että osa tuomareista aloittaa arvostelut kymmeneltä, osa yheltätoista. Mulla on ilm. eniten arvosteltavaa, 47 syrkkiä. Mutta mä oon mielestäni aika nopea arvostelemaan, että ei menis iltaan asti vaikka aloitetaankin yheltätoista. Mutta hallitushan sen päättää :)

Ana

Mää kans oon sitä mieltä, että ehdottomasti  11 jos kerran noin moni tulee myöshässä. Niin miksi muita ihmisiä kuisata heräämään aikasemmin, ja odottelemaan sitten milloin tuomaroinnit alkaa.

Eve87

Jyväskylässä hamsupuotiin tulossa kaikkia seuraavassa linkissä sisältäviä ruusukkeita: http://www.hamsteriyhdistys.fi/foorumi/index.php?topic=11532 hintaan 2,50e/kpl. sekä vuoden 2013 SHY:n hamsterikalenteri hintaan 8e/kpl. Ostakaahan kalenterit pois parempaan käyttöön  :mhappy:

Vevve

Tuomarimuutos: Saija Kukkohovi tuomaroi lemmikkikääpiöt.

Arvostelujen alkamisajasta ilmoitellaan myöhemmin, mietitään vielä hallituksen kanssa mitä tehdään.

Jälki-ilmoja ei oteta lemmikkikääpiöihin, campbelleille tai kiinankääpiöille.

Päivi

Valitettavasti myöskin mun juna (Turusta) on vasta kl. 10.36 Jyväskylässä. Hallitukselle jo lähetinkin sähköpostia asiasta. Olisi ihanaa, jos saisin kyydin asemalta näyttelypaikalle, niin pääsisin mahdollisimman nopeasti aloittamaan arvostelut  :sydan: Sihteeriä ja assaria olen näköjään myös vielä vailla, nyt nopeasti ilmoittautumaan hommiin!  :peukku:
Vivaldine's hamsterit
-lk & pk syyrialaisia väreissä keltainen, musta-keltainen ja hunaja
Pienimuotoista kasvatusta vuodesta 2003

Tinjau

Evellä vielä sihteeriä :) ? Multa varmaan onnistuis!