• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Virikkeet

Aloittaja Maikkis, 17.07.07 - klo:19:11

« edellinen - seuraava »

Kristiina

#240
Meidän talvikolla on häkissä isoja ja pieniä pahvirullia, juoksupyörä, omenapuun oksa, kukkaruukku ja kaikkea aina mitä keksii :D Sitten on vielä pahvimökki, siementanko, vessalaatikko, ruokakuppi, juomapullo, ja paksu kerros puruja.
Eikka
22.3.2008 - 16.8.2010
Safiiri, Talvikko

Lepää rauhassa, pikkuinen

Scarlett

#241
Tällä hetkellä terrassa on pesämökin, ruokakuppien, vesipullon ja "vessan" (ei käytössä) lisäksi kaksi kuutionmallista kukkaruukkua, josta toinen on kumollaan ja toinen pystyssä. Pystyssä olevassa on puruja, joita Eetusta on kiva käydä penkomassa. Terran varustukseen kuuluu myös kovaa vauhtia tuhoutuva vessapaperi-iglu, talouspaperirulla ja pajunoksia, joista paksuimmilla voi kiipeillä ja ohuimpia voi nakerrella. Lisäksi kattoritilästä roikkuu langalla rinkelimäinen koirankeksi, jonka kanssa ötökkä tykkää puuhailla (kuvia on tuolla kuvaketjussa).

Teetätin akvaarioliikkeessä tuonne terraan poikittain sopivan mutta siirreltävän lasisen tason, jonne illalla laitan ruokakupit turvaan puruilta.

Piipari

#242
piiparilla on juoksupyörä... kannattaako muuten 2 kk olla pyörä???? itse tehty puumökki, wcpaperirullia, mut suurinta huvia on mennä ruokakuppiin, viskoa kaikki ruoka pois ja jäädä sinne selälleen pötköttämää... :)
elämäni elimet: luppa ja piipari

hamsterie

#243
tlvikollani on virikkeinä: wc-rullia,2 juoksupyörää,pahvilaatikko,jossa reikiä joka puolella,hiekkakylpy,tikapuita eritasoille ja piilopaikkoja  :mrgreen:

trap

#244
Tällä hetkellä Kepposen gabberista löytyy mökki, ruokakupit, taso, suuri pahvirulla, metallinen "vieterimäinen" rulla, pieni pahvilaatikko, wc-paperirulla, vessalaatikko jonka tarkoitusta herra ei tunnu ymmärtävän, käyttää sitä pikemminkin pesuhuoneena xD, sekä puinen silta.
Mökinkulmia jyrsimässä
u. "Mörkö", syyrialainen pk musta, s. 2.5.12

terrah

#245
Kun teette pajusiltoja, niin miten kiinnitätte ne poikkipuut "runkoon"? :D  Itse en välttämättä rautalankaa terraan laittaisi. :shock:

Piipari

#246
tein yks ilta piiparille sellasen pahvihökkelin, joka oli oikeesti hieno. no... neiti ei ymmärtänyt hyvän päälle ja seuraavana aamuna se pyöri siellä, tosin hökkeli oli silputtu sellaseks 1 mm x 1 mm palasiks...  XD  että sellasta!
elämäni elimet: luppa ja piipari

BenZ.

#247
Jos kiinnitätte pahvia kiinni toiseen pahviin, millä kiinnitätte ne? Liimalla, langalla, narulla...?  :pihalla:
Viiruli, talvikko uros, s. 23.7.04 R.I.P <3
Mini ja Möhkö, campbell urokset, s. 23.3.06 R.I.P <3
Vikinä, campbell naaras, 1.8.07 <3
Symphatil Milky Way, campbell uros, 19.3.07 <3
Afrodite, talvikko naaras, 3.5.08 <3

_karvaturri_

#248
Turrilla on pahvista tehty kerrostalo, juoksupyörä, wc- ja talouspaperirullista tehty sokkelo, puusilta, hiekkakylpy, kanto ja kookospähkinäpesä  :sydan

talvikot on ihania <33
http://www.katsunhamsu.suntuubi.com

Piipari

#249
tein piiparille sellasen iglun vessapaperista sillee et otin mukin jonka päälle levittelin ja painelin märkää vessapaperia ehk 5 mm paksun kerroksen. sit se kuivu muutaman päivän ja nyt piiparil on sellanen paperi iglu jos se aina rapistelee... ihan kiva, vaikkakin aikamoista vessapaperin tuhlausta.
elämäni elimet: luppa ja piipari

Hukka.

#250
Lainaus käyttäjältä: "Piipari"tein piiparille sellasen iglun vessapaperista sillee et otin mukin jonka päälle levittelin ja painelin märkää vessapaperia ehk 5 mm paksun kerroksen. sit se kuivu muutaman päivän ja nyt piiparil on sellanen paperi iglu jos se aina rapistelee... ihan kiva, vaikkakin aikamoista vessapaperin tuhlausta.

Jep. Onhan tuo aika tuhlausta..:X Siks just mäkin tein vaan yhden tommosen...

hennu]

#251
Alpilla on minidunaan kuuluva taso.
Puunoksa, pesämökki(joka ei ole käytössä, vaan se nukkuu tason alla itse tekemässään vessapaperikasassa)  ruokakuppi jossa on ruma hamsterin naama pohjassa, ja tuoreruokakuppina arabian koko-sarjan vaal.sininen pieni 10cm lautanen, kun se  on niin sopiva ja nätti  :)
tasoon kuuluva juoksupyörä, pahvirulla/munakennonpala/muuta pahvista silputtavaa, ja pajusilta.

Olen huomannut, että kun antaa sellaisen wc-paperirullan jossa on vielä yksi pala paperia kiinni, niin Alpi ainakin innostuu siitä kovasti ja vie paperin pesäänsä kun on repinyt sen ensin irti.

Never

#252
Minun talvikollani on tällä hetkellä dunassaan:

-paljon purua
-heinää
-juoksupyörä
- 3 kiveä
-kukkaruukku
-oksa
-pari pahvilaatikkoa
-wc- ja talouspaperin hylsyjä yhdistelemällä tehty "käytävä", johon olen leikannut reikiä
-paperinen iglu, johon löysin ohjeet tältä foorumilta

Olen nyt vähitellen hankkimassa virikkeitä tulevalla syyrialaiselleni. Olen etsinyt oksia ja kiviä sekä tein tänään puusta pienen tason. Lisäksi pitäisi ostaa kukkaruukku ja käydä katsomassa, löytyisikö eläinkaupasta jotain kivaa.

jensku

#253
Meidän Almalla on tällaisia virikkeitä //http://www.petsie.fi/pet.php?petid=44403&s=images&img=19081532

Ja tässä näkyy Taavin virikkeet //http://www.petsie.fi/pet.php?petid=44423&s=images&img=19081522&showAll=1
( nämä kuvat on hieman vanhempia, mutta tällä hetkellä Alman ja Taavin  asumusten sisustus on muuttunut.)

Ja Leeviltäni ei ole kuvaa jossa näkyisi sen virikkeet mutta voin kertoa vähän niistä. Eli Leeviltäni löytyy linnake mökki jossa lukee Woodland get a way, paju siltoja, puutuun kulmataso ja kaikkenlaista muuta jännää sieltä löytyy kyllä. :)
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Isku

#254
Lainaus käyttäjältä: "Piipari"tein piiparille sellasen iglun vessapaperista sillee et otin mukin jonka päälle levittelin ja painelin märkää vessapaperia ehk 5 mm paksun kerroksen. sit se kuivu muutaman päivän ja nyt piiparil on sellanen paperi iglu jos se aina rapistelee... ihan kiva, vaikkakin aikamoista vessapaperin tuhlausta.


Hihi, mäkin koitin tehdä mutta pilalle meni, ei paperi yksinkertaisesti irronnut siitä mukista enää x)  :mrgreen:
[size=85]Syyrialaistytsyt Piani, Nöpö, Välkky & Prinsessa
Talvikkoherra Vispilä
[/size]