Lemmikkiluokat hamstereille, 12.3.2017 Lappeenranta (KKJ ry & SGY ry)

Aloittaja Vevve, 02.02.17 - klo:13:51

Vevve

Kani- ja jyrsijänäyttely, 12.3.2017 (KKJry&SGYry)

Aika: Sunnuntai 12.3.2017 klo 10:00
Paikka: Tirilän Työväentalo, Onninkatu 6, 53500 Lappeenranta
Järjestäjä: Suomen Gerbiiliyhdistys ry ja Kaakon Kanit & Jyrsijät ry
Luokat/Tuomarit:
- hamstereiden lemmikkiluokka: Veera Kujansuu
- hiirien lemmikkiluokka: Hanne Hirvonen
- kanien lemmikkiluokka: Saila Heiskanen
- gerbiilien viralliset, koestandardi ja ei-standardi -luokat: Jenny Haapala
- gerbiilien, degujen ja harvinaisten hyppymyyrien pet-luokka: Mira Väänänen

Ilmottautumiset kanien, hiirien ja hamstereiden lemmikkiluokkiin:
KKJ:n ja SGY:n jäsenille:
1.–2. eläin 6 €/kpl, 3.-5. eläin 4 €/kpl, 6. jne. eläin 2 €/kpl
ei-jäsenille:
1.-2. eläin: 8e/kpl, 3.-5. eläin: 6e/kpl, 6. jne. eläin: 4e/kpl

jälki-ilmottautuminen: 10e/eläin.

Ennakkoilmottautumiset kanien, hiirien ja hamstereiden luokkiin 01.03. mennessä osoitteeseen kaakonkj@gmail.com.
Mainitse viestissä ilmoitettavan eläimen/eläinten laji, nimi, rotu, väri/turkki, ikä  näyttelypäivänä (kk.pv), sukupuoli sekä omistajan nimi. Lemmikkiluokkaan osallistuakseen eläimen ei tarvitse olla paperillinen, puhdasrotuinen, rekisteröity, tatuoitu, eikä haittaa vaikka sen ikä, värin nimitys, rotu, tmv ei olisikaan tiedossa.

Ilmottautuminen on sitova. Ilmottautumisesi vastausviestillä saat maksuohjeet ilmottautumismaksuja varten. Kun olet tämän jälkeen toimittanut kuitin maksusta liitetiedostona sähköpostilla, saat vahvistusviestin 9.3. mennessä, jossa mm. näyttelynumerot sekä ohjeita näyttelypäivää varten.

Ilmoittautumiset SGY:n näyttelyluokkiin:
Sähköpostitse: Leena Siira, puheenjohtaja(a)gerbiili.fi. Sähköposti-ilmoittautumisiin tulee vahvistus (mikäli vahvistusta ei tule, ilmoittautuminen ei ole tullut perille).

​Viimeinen ilmoittautumispäivä SGY:n luokkiin: pe 24.2.2017. Maksut suoritetaan ilmoittautumisen yhteydessä ja kuittikopio toimitetaan ilmoittautumisten vastaanottajalle. Maksujen viimeinen eräpäivä on 24.2.2017. Myöhästyneitä näyttelyilmoittautumisia ei hyväksytä, eikä myöhässä suoritettua näyttelymaksua palauteta tai hyvitetä. Tarkistathan että lähetät varmasti kaikki tarvittavat tiedot ja SGY:n jäsenhinnalla maksaessasi jäsennumerosi!

SGY:n näyttelyilmoittautumiset maksetaan etukäteen tilille:
OP Raasepori FI16 5549 0420 0682 04 OKOYFIHH, viitenumero: 12 03178 .

SGY:n luokkien näyttelymaksut:
Gerbiilien viralliset ja koestandardiluokat SGY:n ja KKJ:n jäsenille: 1.–3. eläin 6 €/kpl, 4.-6. eläin 4 €/kpl, 7. jne. eläin 2 €/kpl
Gerbiilien ei-standardiluokka 2 €/eläin
Gerbiilien ja degujen pet-luokka SGY:n ja KKJ:n jäsenille: 1. ja 2. eläin 5 €/kpl, 3. jne. eläin 3 €/kpl

Kaikki SGY:n näyttelyluokat ei-jäsenille: 8 €/eläin
Jälki-ilmoittautuminen SGY:n pet-luokkiin paikan päällä infossa klo 9 – 10.00: 10 €/eläin (käteisellä)

SGY:n näyttelyluettelot: Ilmoittautumisen yhteydessä tilattu hintaan 1€/kpl ja paikan päällä vähäinen määrä myynnissä 2€/kpl. Kaikki näytteilleasettajat (ei tuomarit) saavat ilmaiseksi ennalta sähköpostitse luettelon, jonka voi tulostaa itse.

Toimihenkilöilmoittautumiset SGY ry:n keskustelupalstalle gerbiili.infoon tai sähköpostiin sihteeri(a)gerbiili.fi.

Lisätiedot SGY:n näyttelyluokista: hallitus(a)gerbiiliyhdistys.fi.

Lisätiedot KKJ:n näyttelyluokista, arvostelusta ja päivän kulusta sekä yleisesti tapahtumasta voit kysyä rohkeasti esim. sähköpostitse kaakonkj@gmail.com. Neuvomme mielellämme myös ensikertalaisia parhaamme mukaan! Näyttelypaikalta löytyy WC-tilat sekä buffet.

Yhdistystysten nettisivut:
Kaakon Kanit & Jyrsijät ry