Pöytäkirja: Hallituksen kokous 21.7.2015

Pöytäkirja: Hallituksen kokous 21.7.2015
Aika: 21.7.2015 kello 20.00
Paikka: Facebook-chat

Läsnä: Veera Kujansuu, Marika Lähde, Jeeli Laine, Jenni Mäkitalo, Karoliina Vainio, Mira Kotoaro, Eve Immonen

1. Kokouksen avaus
Veera Kujansuu avasi kokouksen klo 20.

2. Kokouksen järjestäytyminen: Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjantarkastajaa ja tarvittaessa kaksi ääntenlaskijaa
Veera Kujansuu toimii puheenjohtajana sekä sihteerinä. Yhdistetään pöytäkirjantarkastajien ja ääntenlaskijoiden tehtävät joihin valitaan Mira Kotoaro ja Marika Lähde.

3. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus
Kokous on kutsuttu koolle viikkoa aiemmin ja paikalla on puheenjohtaja sekä kuusi hallituksen jäsentä. Todetaan kokous päätösvaltaiseksi.

4. Hyväksytään kokouksen työjärjestys
Hyväksytään.

5. Käsitellään Satu Karjalaisen tuomarioikeudet ulkomuotoluokan talvikoille ja roborovskeille.
Satu Karjalainen on suorittanut tarvittavat harjoitus- ja koearvostelut, ja tuomarikoulutusvastaava Marjut Kaakinen puoltaa oikeuksien myöntämistä. Myönnetään yksimielisesti Satu Karjalaiselle tuomarinoikeudet ulkomuotoluokan vkh talvikoille ja roborovskeille. Tuomarinoikeudet astuvat voimaan heti.

6. Käsitellään Ely Vihavaisen eroilmoitus hallituksesta ja jaetaan jääneet työtehtävät hallituksen kesken.
Ely Vihavainen on jättänyt eroilmoituksen hallituksen jäsenyydestä 14.6.2015. Hyväksytään eroilmoitus. Varapuheenjohtajan tehtävään valitaan Mira Kotoaro. Ruusukkeet ja ruusukepalautukset, VV-pisteet, esitteet ja kaavakkeet sekä nettisivujen sisällön päivityksen ottaa vastuulleen Veera Kujansuu. Neuvontasähköpostia jatkaa Eve Immonen. Nettisivujen tekninen ylläpitäjä Marika Lähde. Todetaan, että vuoden 2015 genetiikkakurssin järjestämiseen ei välttämättä ole resursseja tässä tilanteessa.

7. Luettelogeneraattorin ja muiden Lauri ja Ely Vihavaisen teknisten töiden ja sopimuksen tilanne.
Päätetään selvittää mahdollisuutta maksaa työkorvaus luettelogeneraattorista, ilmoittautumiskaavakkeesta ja ikälaskurista. Ehdotetaan sopimusluonnosta Lauri Vihavaisen tehtäväksi. Mikäli sopimusluonnosta ei esitetä SHY:n hallitukselle elokuun 2015 loppuun mennessä, työ tilataan muualta.
Jätetään jalostustietokanta tuleviin kokouksiin.

8. Sastamalan näyttelyn työnjako.
Kaikki hallituksen jäsenet Marika Lähdettä, Mira Kotoaroa ja Eve Immosta lukuunottamatta todennäköisesti paikalla. Ilmoittautumiset vastaanottaa Veera Kujansuu, apuna Marika Lähde.

10. Standardikomitean kokouksen suunnittelu.
Päätetään järjestää standardikomitean kokous syyskuussa. Standardikomiteavastaava Veera Kujansuu kutsuu kokouksen koolle.

11. Muut hallituksen esittämät asiat.
Ei ole.

12. Kokouksen päätös
Veera Kujansuu päätti kokouksen kello 20.37.